نسبت مطالبات غیرجاری به تسهیلات تکرقمیشده است مدیر امور فناوری اطلاعات بانکشهر از بهروزرسانی تمامیسامانههای پرداخت الکترونیک و بانکداری ریالی این بانک طی ماه جاری خبر داد و گفت: این مهم با هدف ارائه خدمات کامل و برتر بانکی به شهروندان و مشتریان و به منظور کنترل موج سوم بیماری کرونا در شعب بانکشهر صورت […]
نسبت مطالبات غیرجاری به تسهیلات تکرقمیشده است
مدیر امور فناوری اطلاعات بانکشهر از بهروزرسانی تمامیسامانههای پرداخت الکترونیک و بانکداری ریالی این بانک طی ماه جاری خبر داد و گفت: این مهم با هدف ارائه خدمات کامل و برتر بانکی به شهروندان و مشتریان و به منظور کنترل موج سوم بیماری کرونا در شعب بانکشهر صورت گرفته است. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومیبانکشهر، میثم نمازی، با بیان اینکه مدیریت،کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس و کاهش مراجعات مشتریان به شعب بانکشهر از ابتدای سالجاری به صورت ویژه در دستور کار قرار داشته است، افزود: به همین منظور تا اطلاع ثانوی تغییراتی بر روی سیستمهای نرمافزاری و ابزارهای الکترونیکی بانک بهمنظور تسهیل استفاده مشتریان از درگاههای غیرحضوری اعمال شده است. وی تصریح کرد: افزایش سقف مجاز انتقال وجه کارتبهکارت (شتابی و درونبانکی) از مبلغ ۶۰ میلیونریال در هر شبانهروز از مبدأ هر کارت به مبلغ ۱۰۰ میلیونریال، تمدید تاریخ انقضای کارتهای بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری به مدت یک سال، افزایش سقف صدور کارت هدیه به مبلغ ۲۰ میلیونریال و… از جمله تغییرات جدید صورت گرفته در خدماترسانی به شهروندان است. نمازی با تأکید بر اینکه اعتقاد راسخ داریم که در حالحاضر سامانههای بانکداری الکترونیک بانکشهر توانسته تا حدود بسیار زیادی شهروندان را از مراجعه حضوری به شعب این بانک بینیاز سازد، ادامه داد: پیشخوانهای شهرنت این بانک نیز در شهرهای مختلف به ویژه کلانشهرها خدمات متنوع بانکی را در کوتاهترین زمان و در هر ساعت از شبانهروز در دسترس هموطنان قرار میدهند. مدیر امور فناوری اطلاعات بانکشهر، در پایان با اشاره به ضرورت کاهش مراجعه شهروندان به شعب بانکها در شرایط فعلی، گفت: قطعاً توجه بیش از پیش به این موضوع حفظ سلامت شهروندان و سرمایه انسانی بانک را در پی خواهد داشت.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.