۳۱۳۶ مناقصه – شركت توزيع برق استان اصفهان – برداشت اطلاعات GIS شبکه فشارضعیف و مشترکين و تکمیل اطلاعات شبکه فشار متوسط و روشنايي معابرکاشان و نجف آباد

آگهي مناقصه عمومي دو مرحله‌اي  شركت توزيع برق استان اصفهان در نظر دارد خدمات مورد نياز خود به شرح ذيل را از طريق مناقصه‌عمومي دو مرحله‌اي به پيمانكار واجد صلاحيت واگذارنمايد. رديف موضوع مناقصه شماره مناقصه تاريخ گشايش پاكات مناقصه ساعات گشايش مبلغ ضمانتنامه (ريال) ۱ برداشت اطلاعات GIS شبکه فشارضعیف و مشترکين و تکمیل […]

آگهي مناقصه عمومي دو مرحله‌اي

 شركت توزيع برق استان اصفهان در نظر دارد خدمات مورد نياز خود به شرح ذيل را از طريق مناقصه‌عمومي دو مرحله‌اي به پيمانكار واجد صلاحيت واگذارنمايد.

رديف

موضوع مناقصه

شماره مناقصه

تاريخ گشايش پاكات مناقصه

ساعات گشايش

مبلغ ضمانتنامه

(ريال)

۱

برداشت اطلاعات GIS شبکه فشارضعیف و مشترکين و تکمیل اطلاعات شبکه فشار متوسط و روشنايي معابرکاشان

۹۹/۱۸۴۵

۱۵/۱۰/۹۹

۰۸:۳۰

۶۷۵٫۰۰۰٫۰۰۰

۲

برداشت اطلاعات GIS شبکه فشارضعیف و مشترکين و تکمیل اطلاعات شبکه فشار متوسط و روشنايي معابر نجف آباد

۹۹/۱۸۴۶

۱۵/۱۰/۹۹

۰۹:۰۰

۵۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰

مهلت دريافت اسناد مناقصه:از روز دوشنبه مورخ ۱۷/۰۹/۹۹ تاساعت۳۰ :۱۲صبح  روز یکشنبه مورخ ۳۰/۰۹/۹۹به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)

مهلت تحويل پيشنهادات: از روزدوشنبه مورخ۰۱/۱۰/۹۹به ترتیب جدول فوق تا ساعت ۰۸:۰۰و۰۸:۳۰صبح روز دوشنبه مورخ ۱۵/۱۰/۹۹به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)

محل تحويل پيشنهادات:سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)

تضامين مورد قبول: پيشنهاددهندگان مكلفند معادل مبلغ سپرده شركت در مناقصه را به صورت یکی از طرق ذیل: ۱)ضمانتنامه بانكي معتبر ۲)ضمانتنامه صادره از مؤسسات بیمه‌گر و بیمه مرکزی ۳)گواهی خالص مطالبات قطعی تأیید شده از سوی شرکت ۴)فيش واريزي به حساب جاري سپهر صادرات به شماره ۰۱۰۱۶۷۳۳۱۴۰۰۷  به نام شركت توزيع برق استان اصفهان ارایه دهند .

به پيشنهادات فاقد سپرده، مخدوش و سپرده‌هاي كمتر از ميزان مقرر و چك شخصي ترتيب اثر داده نخواهد شد.

ساير توضيحات:

۱-  هزينه درج آگهي مناقصه در صفحات داخلي روزنامه‌هاي نصف جهان، مناقصه‌ مزایده به عهده برنده مناقصه مي‌باشد.

۲-  داوطلبان مي‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن ۱۳-۳۶۲۷۳۰۱۱ داخلي۴۲۷۴ و ۴۲۷۵ واحد مناقصات تماس حاصل نمايند.

۳-  اسناد ، مدارك و اطلاعات اين مناقصه  از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرسwww.setadiran.irقابل دسترسي مي‌باشد وهمچنين آگهي اين مناقصه در سايت  اينترنتي معاملات توانير به آدرسhttp://tender.tavanir.org.ir  و در سايت پايگاه ملي مناقصات ايران به آدرسhttp://iets.mporg.ir و سايت شركت توزيع برق استان اصفهان به آدرسWWW.epedc.irقابل دسترسي مي‌باشد.

۴-  به پيشنهادات فاقد مهر و امضاء و يا مبهم ومشروط و مخدوش و يا بدون سپرده معتبر و يا لاك گرفته شده با لاك غلطگير و يا پيشنهاداتي كه پس از تاريخ تعيين شده واصل گردد مطلقاً ترتيب اثر داده نخواهد شد.

۵- کلیه فرآیند مناقصه به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد گرفت اما ارسال سپرده شرکت در مناقصه به صورت لاک و مهر شده قبل از برگزاری مناقصه الزامی است.

۶-  آدرس: اصفهان، خیابان شریعتی، شرکت توزیع برق استان اصفهان، دبیرخانه

۷-  لازم است مناقصه‌گران درصورت عدم عضویت قبلی،مراحل ثبتنام درسایت تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرسwww.setadiran.irو دریافت گواهی امضای الکترونیکی راجهت شرکت درمناقصه محقق سازند.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت درسامانه:مرکزتماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱و دفترثبت‌نام ۳۳۹۹۹۸۱۸

شركت توزيع نيروي برق استان اصفهان

امور تداركات و انبارها