سامانه مشترک پاسخگویی به مشترکان آب و آبفا راه‌اندازی شد

سامانه مشترک پاسخگویی به مشترکان آب و آبفا راه‌اندازی شد  نخستین سامانه مشترک پاسخگویی به مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران و آب منطقه‌ای تهران در چارچوب اجرای برنامه توسعه دولت الکترونیک ‌رونمایی شد. با راه‌اندازی این سامانه کلیه مشترکان آب و فاضلاب و آب‌خام می‌توانند به صورت یکپارچه از سامانه تلفنی ۱۲۲ بهره‌مند […]

سامانه مشترک پاسخگویی به مشترکان آب و آبفا راه‌اندازی شد

 نخستین سامانه مشترک پاسخگویی به مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران و آب منطقه‌ای تهران در چارچوب اجرای برنامه توسعه دولت الکترونیک ‌رونمایی شد. با راه‌اندازی این سامانه کلیه مشترکان آب و فاضلاب و آب‌خام می‌توانند به صورت یکپارچه از سامانه تلفنی ۱۲۲ بهره‌مند شوند. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران، در جریان برگزاری این رویداد گفت: این سامانه از سال۸۱ برای مشترکان آب و فاضلاب استان تهران راه‌اندازی شد و اکنون برای نخستینبار به صورت مشترک با شرکت آب منطقه‌ای تهران بهره‌برداری می‌شود. محمدرضا بختیاری، ادامه داد: این سامانه در دو بخش خدمات محور و فوریت‌محور به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران افزود: این خدمات در بخش دولت الکترونیک می‌تواند کاهش مراجعات مردم را در دوران کرونا به دنبال داشته باشد. بختیاری، گفت: شرکت آب و فاضلاب استان تهران و آب منطقه‌ای همکاری خوبی در سطح استان دارند و این همکاری تنگاتنگ باعث شد تا در دوره شیوع کرونا بتوانیم آب سالمی ‌را به دست مردم برسانیم و بتوانیم بدون قطع آب از تابستان گذر کنیم. 

****