حضور سرخ‌پوشان پایتخت در مؤسسه کوثر

مدیرعامل مؤسسه اعتباری کوثر گفت: پویایی اقتصاد ورزشی کشور در گرو حرکت‌های مبتکرانه و نوآورانه است. به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط عمومی مؤسسه اعتباری کوثر، عیسی رضایی مدیرعامل مؤسسه اعتباری کوثر در نشستی با اعضای باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: موضوع تأمین مالی باشگاه‌ها فرایندی فراتر از روند کنونی است. رضایی با اشاره به بازی چشم‌نواز […]

مدیرعامل مؤسسه اعتباری کوثر گفت: پویایی اقتصاد ورزشی کشور در گرو حرکت‌های مبتکرانه و نوآورانه است.

به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط عمومی مؤسسه اعتباری کوثر، عیسی رضایی مدیرعامل مؤسسه اعتباری کوثر در نشستی با اعضای باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: موضوع تأمین مالی باشگاه‌ها فرایندی فراتر از روند کنونی است.

رضایی با اشاره به بازی چشم‌نواز سرخ‌پوشان پایتخت در لیگ پانزدهم با سرمربیگری برانکو، اظهار داشت: بازی‌های سال گذشته پرسپولیس انصافاً خوب بود. امیدوارم امسال نیز بهتر از فصل قبل بدرخشید.

وی بیان کرد: ما کار خود را با باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور‌سازی آغاز کرده‌ایم و امیدوارم که برای هر ۳ طرف این همکاری مفید باشد.

وی در خصوص مدل حمایتی مؤسسه اعتباری کوثر از باشگاه‌های پرطرفدار استقلال، پرسپولیس و تراکتور‌سازی، گفت: هدف از تعامل ۵ جانبه میان باشگاه‌ها، مؤسسه اعتباری کوثر و سامانه ۳۰۹۰، تعریف مدلی برد–برد است که هم چرخه تیم‌ها و هم چرخه اقتصادی مؤسسه کوثر بچرخد.

در ادامه کادر فنی و بازیکنان تیم پرسپولیس با امضای تابلوی آماده شده نام خود را به یادگار در این مؤسسه ثبت کردند.

براساس این گزارش؛ پس از این دیدار کادر فنی و بازیکنان تیم پرسپولیس با حضور در شعبه مرکزی مؤسسه نسبت به افتتاح حساب و دریافت هوادار کارت کوثر اقدام کردند.

 

شایان ذکر است، مؤسسه اعتباری کوثر از سال گذشته در تعامل با سامانه ۳۰۹۰ و ایجاد باشگاه هواداران باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور‌سازی و ارایه کارت‌های هوادار کارت کوثر سهم به‌سزایی در حمایت از تیم‌های مزبور داشته است. در سال جاری در ادامه فرایند مزبور قبل از آغاز لیگ برتر باشگاه‌های کشور مؤسسه اعتباری کوثر ۱۲ تیرماه میزبان کادر فنی، سرمربی و بازیکنان تیم استقلال بود و سرخ‌پوشان در نشستی صمیمانه در حوزه مرکزی مؤسسه حضور یافتند.