امضای تفاهم‌نامه اعطای تسهیلات به طرح‌های حوزه روستایی و ICT

همزمان با سفر رییس‌جمهور به استان کرمانشاه تفاهم‌نامه اعطای تسهیلات به طرح‌های حوزه روستایی و ICT بین پست‌بانک‌ایران و استانداری کرمانشاه امضا شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، بنابر اعلام پست‌بانک ایران، این تفاهم‌نامه به منظور ایجاد، تکمیل و توسعه طرح‌های کوچک بخش تولیدی، صنعتی و خدماتی در حوزه روستا و ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات امضا شد. […]

همزمان با سفر رییس‌جمهور به استان کرمانشاه تفاهم‌نامه اعطای تسهیلات به طرح‌های حوزه روستایی و ICT بین پست‌بانک‌ایران و استانداری کرمانشاه امضا شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، بنابر اعلام پست‌بانک ایران، این تفاهم‌نامه به منظور ایجاد، تکمیل و توسعه طرح‌های کوچک بخش تولیدی، صنعتی و خدماتی در حوزه روستا و ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات امضا شد.

پست‌بانک اعلام کرد: ارایه خدمات بانکی، مالی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها در راستای رفع محرومیت، اشتغال‌زایی و توسعه بخش‌های روستایی در زمینه‌های گوناگون از دیگر اهداف مهم این تفاهم‌نامه است.

 

بر اساس اعلام این بانک، تسهیلات مورد اشاره از محل منابع صندوق توسعه ملی، منابع داخلی پست‌بانک‌ایران و در راستای تأمین سرمایه در گردش فعالان این حوزه‌ها، طبق معرفی استانداری به این بانک به عنوان بانک عامل پرداخت می‌شود.