فراخوان مناقصه عمومی یک مرحلهای واگذاری امور مربوط به خرید و تهیه مواد اولیه، طبخ و توزیع غذای پرسنل و بیماران مجتمع بیمارستانی شهدای ۱۷ شهریور و مدرس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه به شناسه ملی ۱۴۰۰۶۶۶۴۶۵۱وکداقتصادی۴۱۱۵۳۳۶۴۹۳۹۵در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحلهای واگذاری امور مربوط به خرید و تهیه مواد اولیه، […]
فراخوان مناقصه عمومی یک مرحلهای واگذاری امور مربوط به خرید و تهیه مواد اولیه، طبخ و توزیع غذای پرسنل و بیماران مجتمع بیمارستانی شهدای ۱۷ شهریور و مدرس
دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه به شناسه ملی ۱۴۰۰۶۶۶۴۶۵۱وکداقتصادی۴۱۱۵۳۳۶۴۹۳۹۵در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحلهای واگذاری امور مربوط به خرید و تهیه مواد اولیه، طبخ و توزیع غذای پرسنل و بیماران مجتمع بیمارستانی شهدای ۱۷ شهریور و مدرس به شماره(۲۰۹۹۰۰۰۳۸۶۰۰۰۰۱۵)را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصهگران و گشایش پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تدارکات : روز چهارشنبه مورخ۰۳/۱۰/۱۳۹۹میباشد.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: تا ساعت ۱۵:۰۰ روز سهشنبه مورخ۰۹/۱۰/۱۳۹۹
مهلت زمانی ارایه پیشنهاد: تا ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۱/۱۰/۱۳۹۹
زمان گشایش پاکتها:ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ۲۲/۱۰/۹۹ سالن جلسات ستاد دانشكده علوم پزشكي ساوه
مهلت اعتبار پیشنهادات: ساعت ۱۵:۰۰ روز سهشنبه مورخ ۱۴/۱۱/۱۳۹۹
ميزان سپرده شركت در مناقصه: مبلغ۲٫۹۶۵٫۳۱۲٫۹۵۰ریال(دو میلیارد و نهصد و شصت و پنج میلیون و سیصد و دوازده هزار و نهصد و پنجاه ریال) ضمانتنامه بانكي با اعتبار حداقل سه ماه و يا واريز وجه نقد به شماره حساب۴۰۰۱۱۱۲۹۰۶۳۷۸۱۱۶نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ((شبا ۴۰۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۱۱۲۹۰۶۳۷۸۱۱۶ir)) با شناسه واریز ۹۸۲۱۲۳۸۲۲۱۰۰۰۷۴۰۰۱۱۱۲۹۰۶۳۷۸۱۱۶به نام دانشکده علوم پزشکی ساوه: ضمانتنامه و یا فیش واریزی تاپايان وقت اداري روز یکشنبه۲۱/۱۰/۱۳۹۹ به آدرس: ساوه، میدان مادر،ابتدای خیابان جمهوری،ساختمان شماره یک ،ستاد دانشکده علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی ساوه،کدپستی:۷۶۶۵۱–۳۹۱۹۶ تحويل اداره پشتیبانی واموررفاهی گردد.فایلpdfضمانتنامه درسامانه تدارکات بارگذاری شود .
براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن اداره امورپشتیبانی وامور رفاهی ۴۸۵۰۱۱۴۲-۰۸۶ تماس فکس ۴۲۲۲۳۴۸۸-۰۸۶ یا به سایت دانشکده به نشانی http://www.savehums.ac.irو یا به پایگاه ملی مناقصات به آدرس http://iets.mprog.irمراجعه فرمایيد اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه:مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱دفتر ثبت نام:۸۸۹۶۹۷۳۷ و۸۵۱۹۳۷۶۸
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر در […]
دیدگاه بسته شده است.