آغاز به‌کار آزمایشی پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک ایران‌زمین

آغاز به‌کار آزمایشی پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک ایران‌زمین طی مراسمی ‌با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره و هیأت‌عامل بانک ایران‌زمین، پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک ایران‌زمین، به صورت آزمایشی آغاز به‌کار کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی ‌بانک ایران‌زمین، عبدالمجید پورسعید؛ مدیرعامل بانک ایران‌زمین، در مراسم آغاز به‌کار آزمایشی پلتفرم «فراز» با اشاره به […]

آغاز به‌کار آزمایشی پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک ایران‌زمین

طی مراسمی ‌با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره و هیأت‌عامل بانک ایران‌زمین، پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک ایران‌زمین، به صورت آزمایشی آغاز به‌کار کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی ‌بانک ایران‌زمین، عبدالمجید پورسعید؛ مدیرعامل بانک ایران‌زمین، در مراسم آغاز به‌کار آزمایشی پلتفرم «فراز» با اشاره به تلاش‌هایی که در سال‌های گذشته در راستای راه‌اندازی بانکداری دیجیتال در این بانک انجام شده است، اظهار داشت: گذر از بانکداری سنتی و الکترونیک برای نظام بانکی یک ضرورت است. در ماه‌های اخیر و با شیوع بیماری کرونا مشاهده کردیم که اگر بانکداری دیجیتال به‌صورت کامل راه‌اندازی شده بود، ما شاهد بسیاری از مشکلات و خطرات ناشی از حضور مردم در شعب نبودیم. در واقع ما با راه‌اندازی این پلتفرم به دنبال ابزار و زیرساختی فراتر از یک بانک بودیم تا هم مشتریان خرد و هم کسب‌وکارها نوین بتوانند فعالیت‌های خود را در بستر آن انجام دهند. وی افزود: واقعیت این است که در بخش قانون‌گذاری باید نگاه ویژه ای به نیازهای بانکداری دیجیتال و سرعت بخشیدن به وضع قوانین مرتبط انجام شود. بحث احراز هویت دیجیتال باید جزء اولویت‌های قانون‌گذاری قرار بگیرد، تا حضور در شعب کاهش یافته و اجرای بانکداری دیجیتال در بخش مشتریان خرد با سرعت بیشتری پیاده‌سازی شود. پورسعید، با ابراز خرسندی از اجرای آزمایشی بانکداری دیجیتال برای اولین بار در بانک ایران‌زمین، گفت: امروز تلاش‌های چهار ساله همکاران به ثمر رسیده و به‌زودی پلتفرم فراز پس از طی مراحل اولیه در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. در ادامه فرهاد اینالوئی؛ معاون فناوری اطلاعات بانک ایران‌زمین، با اشاره به نگاه ویژه بانکداری دیجیتال به کسب‌وکارها و استارت‌آپ‌ها، گفت: شیوه زندگی تغییر کرده است و این تغییر به‌دلیل بیماری کرونا در ماه‌های اخیر سرعت بیشتری گرفته است و این نیازمند تغییرات اساسی در ارائه خدمات در تمامی‌بخش‌ها است. وی افزود: دوران بعد از کرونا دوران کسب‌وکارها و بازیگران جدید است. بسیاری از کسب‌وکارهای سنتی در حال تغییر و پوست‌اندازی هستند و از دل آنها کسب‌وکارهای جدیدی ایجاد خواهد شد که دیگر ارائه خدمات بانکی به شکل سنتی به آنها امکان‌پذیر نیست.