نشست آنلاین مدیرعامل بیمه سینا با رؤسای شعب سراسر نشست آنلاین مدیرعامل بیمه سینا با رؤسای شعب سراسر کشور به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک سینا، در این جلسه که بهدلیل رعایت اصول بهداشتی به صورت آنلاین تشکیل شد، مدیرعامل بیمه سینا گزارشی از آخرین وضعیت شرکت در […]
نشست آنلاین مدیرعامل بیمه سینا با رؤسای شعب سراسر
نشست آنلاین مدیرعامل بیمه سینا با رؤسای شعب سراسر کشور به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک سینا، در این جلسه که بهدلیل رعایت اصول بهداشتی به صورت آنلاین تشکیل شد، مدیرعامل بیمه سینا گزارشی از آخرین وضعیت شرکت در بازار بیمه ارائه کرد. رضا جعفری، با اشاره به نقش شعب در خدمترسانی به بیمهگذاران و توسعه خدمات پس از فروش بیمهای اظهار کرد: ارتباط مستمر با بیمهگذاران و تسریع در ارزیابی و پرداخت خسارت آنها در افزایش رضایتمندی مشتریان نقش بهسزایی دارد. مدیرعامل بیمه سینا در این جلسه به تحلیل عملکرد شعب براساس گزارشهای آماری پرداخت و ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کلیه همکاران سراسر کشور بر وصول مطالبات در کوتاهترین زمان ممکن تأکید کرد و رهنمودهای لازم را جهت ارتقای سطح عملکرد شعب ارائه داد. این گزارش میافزاید، بیمه سینا در دوران کرونا با توسعه بسترهای الکترونیک اقدام به برگزاری جلسات مختلف اعم از آموزشی و نظارتی کرده و از این طریق ضمن حفظ سلامت کارکنان، از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری کرده است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.