فعالیت‌های ارزی بانک ملی افزایش می‌یابد

فعالیت‌های ارزی بانک ملی افزایش می‌یابد مدیرعامل بانک ملی گفت: در حال حاضر ارتباطات مالی بانک ملی با کشورهای مختلف آغاز شده است و در آینده نیز این ارتباطات با بانک‌های مهم اروپایی و همچنین کشورهای همسایه توسعه خواهد یافت. به گزارش مناقصه‌مزایده، محمدرضاحسین‌زاده در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد این بانک که صبح دیروز در […]

فعالیت‌های ارزی بانک ملی افزایش می‌یابد

مدیرعامل بانک ملی گفت: در حال حاضر ارتباطات مالی بانک ملی با کشورهای مختلف آغاز شده است و در آینده نیز این ارتباطات با بانک‌های مهم اروپایی و همچنین کشورهای همسایه توسعه خواهد یافت.

به گزارش مناقصه‌مزایده، محمدرضاحسین‌زاده در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد این بانک که صبح دیروز در باشگاه آجودانیه برگزار شد، با تشریح برنامه‌های این بانک برای حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط، گفت: حمایت از این صنایع برنامه مهم دولت برای توسعه اشتغال و رفع رکود در کشور است و لذا سیستم بانکی با اعتباری به ارزش ۱۶۰ هزار میلیارد ریال از صنایع کوچک و متوسط کشور که دچار مشکلات مالی هستند، حمایت خواهد کرد.

 

وی افزود: دستورالعمل‌های حمایتی در این زمینه توسط بانک مرکزی به بانک‌ها ابلاغ شده و واحدهای تولیدی به شرط داشتن توجیه لازم و منطقی، مورد حمایت مالی بانک‌ها قرار خواهند گرفت. حسین‌زاده به اقدامات انجام شده در بانک ملی ایران برای توسعه فعالیت‌های ارزی پس از برجام اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ارتباطات مالی بانک ملی ایران با کشورهای مختلف آغاز شده است و در آینده نیز این ارتباطات با بانک‌های مهم اروپایی و همچنین کشورهای همسایه توسعه خواهد یافت.