اعطای تندیس نشان استاندارد ایران به بانک صنعت و معدن

اعطای تندیس نشان استاندارد ایران به بانک صنعت و معدن تندیس انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران در دومین همایش سراسری کیفیت با رویکرد نقش کیفیت برتر در کسب رضایتمندی مشتری به بانک صنعت و معدن تعلق گرفت. به گزارش مناقصه‌مزایده از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، این تندیس به خاطر کیفیت خدمات بانک صنعت […]

اعطای تندیس نشان استاندارد ایران به بانک صنعت و معدن

تندیس انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران در دومین همایش سراسری کیفیت با رویکرد نقش کیفیت برتر در کسب رضایتمندی مشتری به بانک صنعت و معدن تعلق گرفت.

به گزارش مناقصه‌مزایده از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، این تندیس به خاطر کیفیت خدمات بانک صنعت و معدن در زمینه اعطای تسهیلات و تأمین مالی طرح‌های صنعتی و معدنی کشور و همچنین رضایت مشتریان از نحوه پاسخگویی و شفافیت و سهولت فرایند دریافت خدمات، طی مراسمی که در سالن همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد به این بانک اعطا شد.

 

انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران از سال ۸۵ و به منظور تلاش در جهت ارتقای فرهنگ استاندارد در جامعه و انجام فعالیت‌های مربوط به توسعه فرهنگ استاندارد در میان مصرف‌کنندگان، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان کالا و خدمات به وجود آمده است.