شستا فدراسیون و مردم‌!

  شستا فدراسیون و مردم‌!      ظاهراً داستان ویلموتس کلاهبردار همچنان ادامه دارد و این قرارداد دو سر طلا‌! می‌رود که جای قرص‌ و محکمی‌ در تاریخ کشور برای خود دست و پا کند‌، بالاخره قسمت جدیدی از این سریال بی‌سروته پس از آنکه چندماهی در تاریک‌خانه و گعده‌های مختلف به‌نمایش خصوصی درآمده بود‌، به […]

 

شستا فدراسیون و مردم‌!

     ظاهراً داستان ویلموتس کلاهبردار همچنان ادامه دارد و این قرارداد دو سر طلا‌! می‌رود که جای قرص‌ و محکمی‌ در تاریخ کشور برای خود دست و پا کند‌، بالاخره قسمت جدیدی از این سریال بی‌سروته پس از آنکه چندماهی در تاریک‌خانه و گعده‌های مختلف به‌نمایش خصوصی درآمده بود‌، به اکران عمومی ‌درآمد که از نظر محتوا و خلق موقعیت‌های هیجان‌برانگیز و شوکه‌کننده دست کمی‌ از قسمت‌های پیشین این مجموعه ندارد‌!

     براساس گفته‌ها و شنیده‌ها‌، ظاهراً کار پیش‌تولید قسمت بعدی این داستان بزرگ شروع شده است ولی به احتمال زیاد مانند قسمت‌های قبلی تا کار به آخر و کارد به استخوان نرسد و مذاکره و بحث و دعوا و یحتمل زدوخورد پشت‌پرده بالا نگیرد‌، خلق‌ا… خودی حساب‌نشده و همچنان باید منتظر داستان و گاف جدید بمانند!

     البته اینکه فلان سازمان با ریش‌سفیدی برخی دولتیان‌، معرفت نشان داده و دست به جیب شده و طلب آن مرد شیاد را جرینگی داده تا یک‌دفعه سقف فدراسیون بر سر ورزشکار و مربی و هواداران خراب نشود‌، لابد کار خوبی کرده است‌، این وسط عزیزان فدراسیون‌نشین هم زرنگی کرده و با یک تیر دو نشان زدند و هم یک طلبکار مدعی و فیفای قلچماق را از سر خود باز کردند و هم آب سردی بر آتش پیگیری و مطالبه‌گری مردم و دستگاه‌های نظارتی ریختند و انگار آب از آب هم تکان نخورد‌!

     خواستیم عرض کنیم که آن سازمان عریض و طویل شستای حدود ۲۰۰ شرکتی و ایضاً این فدراسیون فوتبال گردن‌کلفت ورزش اولی هرجور که حساب کنی جیب مبارکشان به جیب خلق‌ا… گره خورده است‌، اولی که اصل و اساسش با حق بیمه‌ها قوام‌یافته و دومی‌ هم که با یک پیچ مدیریتی سر از بیت‌المال کریم سخاوتمند در می‌آورد‌، بنابراین دعوای حقوقی و پولی این دو بزرگوار و آن پول مفت بر باد داده شده‌، مدعی اول و آخرش مردم هستند. علی‌الحساب یک نفر پیدا شود جواب درست درمان بدهد که ملت این وسط باید یقه چه کسی را بچسبند!

     اینکه برای خودمان ببریم و بدوزیم و قرض کنیم و قرض بدهیم و سر دلار و ریال و گرفتن و پس دادنش به جان هم بیفتیم و پای دستگاه قضا را وسط بکشیم و ساختمان حراج کنیم همه‌اش فقط یک‌طرف ماجراست‌، اینکه چرا و چطور شد این کلاه گشاد‌، تا گردن بر سر فوتبال و ایضاً مردم و بیت‌المال رفت و اینکه انقریب است که بعد از ویلموتس چای‌، شاهد استراماچای‌، باشیم و کل بودجه یکی، دو سال ورزش کشور به پای این حضرات ریخته و لوطی‌خور شود‌، طرف دیگر ماجراست که ظاهراً قرار است نه کسی پیگیر شود و نه کسی گردن بگیرد‌!

 

                                                                        هوشنگ‌خان