راهکارهای توسعه خدمات غیرحضوری در اگزیم بانک

راهکارهای توسعه خدمات غیرحضوری در اگزیم بانک مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران، با اشاره به اجرای طرح تحول دیجیتال در بانک توسعه صادرات ایران، گفت: در همین راستا ارائه غیرحضوری خدمات در بانک در سه محور بانکداری اینترنتی، بانکداری باز و تحول دیجیتال در دستور کار قرار دارد. به گزارش مناقصه‌مزایده […]

راهکارهای توسعه خدمات غیرحضوری در اگزیم بانک

مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران، با اشاره به اجرای طرح تحول دیجیتال در بانک توسعه صادرات ایران، گفت: در همین راستا ارائه غیرحضوری خدمات در بانک در سه محور بانکداری اینترنتی، بانکداری باز و تحول دیجیتال در دستور کار قرار دارد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی ‌بانک توسعه صادرات ایران، حبیب احمدی در هفتمین اتاق فکر این بانک با عنوان «راهکارهای ارائه غیرحضوری خدمات به مشتریان در شرایط کرونا » که با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت‌مدیره، مدیران ارشد و تعدادی از رؤسای شعب این بانک برگزار شد، افزود: طی سه سال اخیر ارائه غیرحضوری خدمات در بانک در سه محور بانکداری اینترنتی ، بانکداری باز و تحول دیجیتال دنبال می‌شود. وی ادامه داد: طی یک سال اخیر و با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، به نظر می‌رسد حرکت به سمت اقتصاد و بانکداری دیجیتال، توسعه و بهبود خدمات بانکی غیرحضوری نه‌تنها به عنوان یک الزام قانونی بلکه به عنوان ابزاری برای رضایت‌مندی مشتریان مطرح است. در همین راستا علاوه بر تلاش در جهت توسعه سه محور مذکور، برقراری ارتباط مجازی با مشتریان از طریق جلسات ویدیوکنفرانس نیز دنبال شده است و سمینار مجازی با مشتریان در استان‌های کرمان، یزد، همدان و اراک برگزار شده است. مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران یادآور شد: در اوایل دهه۸۰، با تحول در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، راه‌اندازی شبکه شتاب و خدماتی نظیر عابر بانک‌ها، کارتخوان‌ها، کارت‌های بانکی و قبوض و… تحولی عظیم در ارائه خدمات به مشتریان بانک‌ها ایجاد و دائماً منطبق با شرایط روز فناوری و هم‌راستا با نیازهای مشتریان به‌روزرسانی شده است.