راهکارهای توسعه خدمات غیرحضوری در اگزیم بانک

راهکارهای توسعه خدمات غیرحضوری در اگزیم بانک مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران، با اشاره به اجرای طرح تحول دیجیتال در بانک توسعه صادرات ایران گفت: در همین راستا ارائه غیرحضوری خدمات در بانک در سه‌محور بانکداری اینترنتی، بانکداری باز و تحول دیجیتال در دستور کار قرار دارد. به گزارش مناقصه‌مزایده به […]

راهکارهای توسعه خدمات غیرحضوری در اگزیم بانک

مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران، با اشاره به اجرای طرح تحول دیجیتال در بانک توسعه صادرات ایران گفت: در همین راستا ارائه غیرحضوری خدمات در بانک در سه‌محور بانکداری اینترنتی، بانکداری باز و تحول دیجیتال در دستور کار قرار دارد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از بانک توسعه صادرات ایران، حبیب احمدی، در هفتمین اتاق فکر این بانک با عنوان «راهکارهای ارائه غیرحضوری خدمات به مشتریان در شرایط کرونا» که با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت‌مدیره، مدیران ارشد و تعدادی از رؤسای شعب این بانک برگزار شد، افزود: طی سه سال اخیر ارائه غیرحضوری خدمات در بانک در سه محور بانکداری اینترنتی ، بانکداری باز و تحول دیجیتال دنبال می‌شود. طی یک سال اخیر و با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، به‌نظر می‌رسد حرکت به سمت اقتصاد و بانکداری دیجیتال، توسعه و بهبود خدمات بانکی غیرحضوری نه تنها به عنوان یک الزام قانونی بلکه به‌عنوان ابزاری برای رضایتمندی مشتریان مطرح است. وی اظهار داشت: توسعه روزافزون فناوری ارتباطات و اطلاعات و نفوذ تلفن همراه هوشمند، رایانه‌های شخصی و شبکه جهانی اینترنت در زندگی مردم موجب شده تا نهادهای مختلف از جمله بانک‌ها از ظرفیت کانال‌های الکترونیک و شبکه‌های دیجیتالی برای ارائه خدمات مؤثر، سریع و آسان به مشتریان خود استفاده کنند. وی خاطر نشان کرد: در عرصه بانکداری امروز یکی از عوامل مؤثر بر تداوم و یا قطع همکاری مشتریان با شعب، کیفیت و کمیت خدمات نوین از سوی بانک‌هاست.