۳۱۶۱ مناقصه – شهرداری اصفهان – خريد، نصب وراه اندازی پست كيوسكی KVA 800 و كابل كشی و اصلاح پست زميني موجود در بوستان ملت

  آگهي مناقصه خريد، نصب وراه اندازي پست كيوسكي KVA  ۸۰۰ و كابل كشي و اصلاح پست زميني موجود در بوستان ملت جنب پل فلزي واقع در منطقه پنج شهرداري اصفهان  شهرداري اصفهان در نظر دارد خريد، نصب و راه اندازي پست كيوسكيKVA  ۸۰۰ و كابل كشي و اصلاح پست زميني موجود در بوستان ملت […]

 

آگهي مناقصه خريد، نصب وراه اندازي پست كيوسكي KVA  ۸۰۰ و كابل كشي و اصلاح پست زميني موجود در بوستان ملت جنب پل فلزي واقع در منطقه پنج شهرداري اصفهان

 شهرداري اصفهان در نظر دارد خريد، نصب و راه اندازي پست كيوسكيKVA  ۸۰۰ و كابل كشي و اصلاح پست زميني موجود در بوستان ملت جنب پل فلزي واقع درمنطقه پنج شهرداري اصفهان را به پيمانکاران واجد شرايط واگذار نمايد.

لذا از کليه افراد حقوقی واجد شرايط به منظور شركت در مناقصه دعوت به عمل مي‌آيد.

تذكرات:

۱-مدت انجام كار:

مدت پيمان ۴۵ روز از تاريخ تحويل كارگاه مي‌باشد.

۲-سپرده شرکت در مناقصه: به ميزان ۸۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال مي‌باشد كه به یکی از دو روش زیر قابل پذيرش خواهد بود:

الف ) ضمانتنامه بانکی با اعتبار حداقل سه ماهه

ب ) فیش واریز نقدی به شماره حساب سپرده ۱۰۰۲۷۶۰۰۰۱۳ بانک شهر شعبه جهان نما به نام شهرداري اصفهان

۳-مبلغ واريزي جهت دريافت اسناد مناقصه و شماره حساب: مبلغ ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ ريال به شماره حساب ۰۱۰۵۸۳۳۸۸۲۰۰۰ بانک ملي بنام شهرداري اصفهان

۴-شرايط متقاضي:

الف ) داشتن حداقل يك قرارداد مشابه در زمينه موضوع مناقصه در يكي از شهرهاي كشور جمهوري اسلامي ايران

ب ) با عنايت به لزوم اتصال و تحويل پست برق مذكور به اداره برق، ضروري است شركت كنندگان مورد تأييد اداره برق بوده و اسناد مثبته در اين زمينه را ارایه نمايند.

ج ) داشتن گواهي صلاحيت ايمني، صلاحيت پيمانكاري

د ) تأييد توانمندی انجام موضوع قرارداد توسط نماينده كارفرما(تأييد توانمندي مشروط به ارایه مستندات فوق مي‌باشد.) 

  ۵-مهلت ارایه اسناد: واجدين شرايط مي‌توانند جهت دريافت اسناد مناقصه از روز چهارشنبه مورخ۲۴/۱۰/۱۳۹۹ تا روز دوشنبه مورخ ۰۶/۱۱/۱۳۹۹ به معاونت خدمات شهري شهرداري اصفهان مراجعه نمايند.

آخرين مهلت ارسال پيشنهاد قيمت: تا ساعت ۱۳:۳۰روز سه‌شنبه مورخ  ۰۷/۱۱/۱۳۹۹ مي‌باشد.

    ۶-محل دريافت اسناد وقبول پيشنهادها: خیابان آیت ا… شمس آبادی،کوچه شماره ۲۳،معاونت خدمات شهري شهرداري اصفهان

الف ) شركت كنندگان باید اسناد و مدارک مناقصه را پس از اخذ، مهر و امضاء نموده و در پاكت‌هاي (الف) و (ب) که از معاونت خدمات

شهری دریافت نموده‌اند، لاك و مهر شده تحويل دبیرخانه معاونت داده و رسید دریافت نمايند.

ب ) شركت در مناقصه و ارایه پيشنهاد به منزله قبول شروط و كليه تكاليف مقرر در اسناد مناقصه مي‌باشد.شهرداري اصفهان در رد يا قبول کلیه پيشنهادها مختار است.

شهرداري اصفهان