نشست مشترک مسؤولان پستبانک ایران با رئیس مرکز بازرسی وزارت ارتباطات مدیرعامل پستبانکایران، به همراه اعضای هیأتمدیره و مدیر امور نظارت و حقوقی نشست مشترکی را با حمیدرضا رضوانیپور؛ رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همراهان وی با هدف بررسی عملکرد این بانک در زمینه بازرسی […]
نشست مشترک مسؤولان پستبانک ایران با رئیس مرکز بازرسی وزارت ارتباطات
مدیرعامل پستبانکایران، به همراه اعضای هیأتمدیره و مدیر امور نظارت و حقوقی نشست مشترکی را با حمیدرضا رضوانیپور؛ رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همراهان وی با هدف بررسی عملکرد این بانک در زمینه بازرسی و پاسخگویی به شکایات در ۲۲دیماه برگزار کردند. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی پستبانک ایران، در این نشست بهزاد شیری، ضمن قدردانی از حمایتهای رئیس این مرکز گفت: کنترل و نظارت از ارکان مهم مدیریت در نظام اداری و شبکه بانکی کشور بوده و با توجه بهضرورت بهبود سلامت اداری، اهمیت امانتداری، نهادینه کردن پاسخگویی شایسته به خواستههای مشتریان، اجرای برنامهها و فعالیتهای بازرسی و نظارت مطابق با فرآیندها و الگوهای پذیرفتهشده ضروری مینماید. وی با اشاره به کسب برترین رتبه از نظر شفافیت عملکرد توسط پستبانکایران در میان بانکهای دولتی، افزود: با توجه به کنترل، دیدهبانی و پایش مستمر فعالیتها، برنامههای عملیاتی و انضباط مالی، خوشبختانه صورتهای مالی بانک شفاف و مطلوب است. جمال مقصودی، مدیر امور نظارت و حقوقی پستبانک، در این جلسه، گزارشی از اهم فعالیتها و اقدامات مؤثر بانک درزمینه بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ارائه کرد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.