حمایت بلاعوض صندوق نوآوری از دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پتروشیمی

حمایت بلاعوض صندوق نوآوری از دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پتروشیمی  صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در دومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با تمرکز بر شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس به ‌صورت بلاعوض حمایت می‌کند. به گزارش ایرنا، دومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در […]

حمایت بلاعوض صندوق نوآوری از دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پتروشیمی

 صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در دومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با تمرکز بر شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس به ‌صورت بلاعوض حمایت می‌کند. به گزارش ایرنا، دومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با تمرکز بر شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با هدف حمایت از تولید داخلی و استفاده حداکثری از توان شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات صنعت پتروشیمی به ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان از ۲۷ تا ۲۹ بهمن‌ماه سال‌جاری در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار می‌شود. صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان از حضور آنها در نمایشگاه‌های داخلی حمایت می‌کند. بر همین اساس شرکت‌های دانش‌بنیان علاقه‌مند به حضور در دومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی می‌توانند در قالب حمایت بلاعوض به میزان ۷۰ درصد هزینه‌های اجاره و ساخت غرفه تا سقف ۳۰ میلیون تومان در سال استفاده کنند. شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی شرکت در دومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی می‌توانند با مراجعه به سامانه غزال به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کرده و پس از حضور در نمایشگاه با ارائه اسناد، سهم حمایتی خود را دریافت کنند.

حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی در راستای توسعه بازار محصولات این شرکت‌ها و پیوند آنان با صنایع کشور صورت می‌گیرد.

****