آگهی مناقصه عمومی دو مرحلهای شماره ۱۹۸/۹۹ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد خرید، حمل، نصب و راه اندازی یک دستگاه دیزل ژنراتور KVA 630 برای ساختمان ستاد دانشگاه علوم پزشکی ابنسینا همدان، سایت پردیس دانشگاه علوم پزشکی همدان را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به کلیه […]
آگهی مناقصه عمومی دو مرحلهای
شماره ۱۹۸/۹۹
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد خرید، حمل، نصب و راه اندازی یک دستگاه دیزل ژنراتور KVA 630 برای ساختمان ستاد دانشگاه علوم پزشکی ابنسینا همدان، سایت پردیس دانشگاه علوم پزشکی همدان را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به کلیه تأمین کنندگان(فروشندگان) که دارای تجربه کاری، توان مالی مناسب، استانداردهای اجرایی، حسن سابقه، کادر مجرب و تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز میباشند واگذار نماید.
کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد و ارزیابی فنی و بازرگانی تا ارایه پیشنهاد مناقصهگران و گشایش پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.
ردیف
شرح پروژه وشماره سامانه ستاد: ۲۰۹۹۰۰۰۲۳۶۰۰۰۱۰۹
محل پروژه
مبلغ تضمین (میلیون ریال)
مدت اجراء
۱
خرید، حمل، نصب و راه اندازی یک دستگاه دیزل ژنراتور KVA 630
سایت پردیس دانشگاه علوم پزشکی ابنسینا همدان
۹۵۰
۳۵ روز
۱-مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از مورخ ۰۱/۱۱/۹۹ لغایت ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۰۵/۱۱/۹۹
۲-مهلت زمانی اعاده پیشنهاد: از مورخ۰۶/۱۱/۹۹ لغایت ساعت ۱۴:۰۰ روز چهارشنبه مورخ۱۵/۱۱/۹۹
۳-زمان گشایش پاکتها در سامانه: روز پنجشنبه مورخ۱۶/۱۱/۹۹ ساعت ۰۹:۰۰ صبح در دفتر مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه واقع در همدان، چهارراه شریعتی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی، ساختمان شماره ۳، تشکیل میگردد.
۴-هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه میباشد.
۵-تضمین شرکت در مناقصه: ضمانتنامه بانکی و یا ضمانتنامههای صادر شده از مؤسسات اعتباری غیربانکی دارای مجوز بانک مرکزی که حداقل سه ماه اعتبار داشته و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان و یا ارایه فیش واریزی وجه نقد به شماره حساب جاری ۱۵۶۶۴۸۹۰۸ بانک رفاه شعبه شریعتی در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان
۶-تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت (الف) سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری و اصل آن را طبق زمان اعاده پیشنهاد بهآدرس: همدان، چهارراه شریعتی، ابتدای بلوار آیت ا… کاشانی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی،ساختمان شماره ۳، دفتر مدیریت حراست دانشگاه تحویل نمایيد.
۷-توضیح اینکه اعتبارات مناقصه غیرعمرانی و ۱۰۰ درصد نقد میباشد. کسورات حق بیمه تأمین اجتماعی برعهده پیمانکار میباشد.
۸-شرکت کنندگان در مناقصه باید جهت دریافت اسناد مناقصه مبلغ ۲۰۰٫۰۰۰ ریال به شماره حساب بانک رفاه۲۱۷۵۲۲۷۱۳۰۰۰۵با شناسه ۱۷۱۷۰۰۰۱۵۳۱۰۰۲۴ را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) واریز نمایند.
۹-کد اقتصادی، شناسه ملی و کدپستی دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب ذیل میباشد:
۴۱۱۳۷۶۷۱۶۳۹۱، ۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸، ۶۵۱۷۶۱۹۶۵۳
۱۰-برگزاری مناقصه صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت میباشد و کلیه مراحل فرآیند مناقصه شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه، پرداخت تضمین شرکت در مناقصه، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مناقصهگران محترم از این طریق امکانپذیر میباشد.
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر در […]
دیدگاه بسته شده است.