آگهی مناقصه عمومی یک مرحلهای شماره ۲۰۱/۹۹ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد احداث اسکلت فلزی و.سقف مرکز جامع سلامت روستایی سیمین زاغه(فاز دوم) واقع در شهرستان بهار-روستای سیمین زاغه را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به کلیه شرکتهایی که دارای ظرفیت کاری آزاد،حداقل رتبهبندی لازم(پایه ۵ […]
آگهی مناقصه عمومی یک مرحلهای
شماره ۲۰۱/۹۹
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد احداث اسکلت فلزی و.سقف مرکز جامع سلامت روستایی سیمین زاغه(فاز دوم) واقع در شهرستان بهار-روستای سیمین زاغه را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به کلیه شرکتهایی که دارای ظرفیت کاری آزاد،حداقل رتبهبندی لازم(پایه ۵ ابنیه)،تجربه کاری لازم، گواهینامه صلاحیت ایمنی(HSE)، توان مالی مناسب، کادر مجرب و تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز میباشند واگذار نماید.
کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد ، ارایه پیشنهاد مناقصهگران و گشایش پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.
۱-مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از روز پنج شنبه مورخ ۰۲/۱۱/۹۹ لغایت ساعت ۱۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۰۶/۱۱/۹۹
۲-مهلت زمانی اعاده پیشنهاد: از روز سه شنبه مورخ۰۷/۱۱/۹۹ لغایت ساعت ۱۴:۰۰ روز پنجشنبه مورخ۱۶/۱۱/۹۹
۳-زمان گشایش پاکتها در سامانه: روز شنبه مورخ۱۸/۱۱/۹۹ ساعت ۰۹:۰۰ صبح در دفتر مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه واقع در همدان، چهارراه شریعتی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی، ساختمان شماره ۳، تشکیل میگردد.
ردیف
شرح پروژه شماره سامانه ستاد: ۲۰۹۹۰۰۰۲۳۶۰۰۰۱۱۲
زیربنا
(مترمربع)
حدود برآورد (میلیون ریال)
مبنای برآورد
مبلغ تضمین میلیون (ریال)
مدت اجرا
۱
احداث اسکلت فلزی مرکز جامع سلامت روستایی سیمین زاغه(فاز دوم) شامل: اجرای اسکلت فلزی، سقف بتنی و … مطابق با جزئیات اجرایی، نقشه و مشخصات فنی واقع در شهرستان بهار-روستای سیمین زاغه
حدود ۵۹۵
۶۷۱۸
براساس فهرست بهای سال ۱۳۹۹ با اعمال ضرایب(منطقهای، بالاسری(۱٫۳۰) و تجهیز کارگاه و بخشنامه سرجمع
۲۳۶
۹ ماه
۴- هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه میباشد.
۵-تضمین شرکت در مناقصه: ضمانتنامه بانکی و یا ضمانتنامههای صادر شده از مؤسسات اعتباری غیربانکی دارای مجوز بانک مرکزی که حداقل سه ماه اعتبار داشته و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان و یا ارایه فیش واریزی وجه نقد به شماره حساب جاری ۱۵۶۶۴۸۹۰۸ بانک رفاه شعبه شریعتی در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان
۶-تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت (الف) سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری و اصل آن را طبق زمان اعاده پیشنهاد بهآدرس: همدان، چهارراه شریعتی، ابتدای بلوار آیت ا… کاشانی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی،ساختمان شماره ۳، دفتر مدیریت حراست دانشگاه تحویل نمایيد.
۷-توضیح اینکه اعتبارات مناقصه عمرانی میباشد، پرداخت: ۱۰۰۰ میلیون ریال نقد ۱۴۵۲ میلیون ریال اوراق دوساله با نماد ۸۱۴ با سر رسید ۱۸/۰۳/۱۴۰۱ ، ۱۰۰۰ میلیون ریال اخزا ۹۰۲ با سر رسید ۱۶/۱۰/۱۴۰۱ الباقی اوراق دو ساله
۸- شرکت کنندگان در مناقصه باید جهت دریافت اسناد مناقصه مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال را به شماره حساب بانک رفاه۲۱۷۵۲۲۷۱۳۰۰۰۵با شناسه ۱۷۱۷۰۰۰۱۵۳۱۰۰۲۴ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت واریز نمایند.
۹-کد اقتصادی، شناسه ملی و کدپستی دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب ذیل میباشد:
۴۱۱۳۷۶۷۱۶۳۹۱، ۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸، ۶۵۱۷۶۱۹۶۵۳
۱۰-برگزاری مناقصه صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام میگردد و کلیه مراحل برگزاری مناقصه شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه، پرداخت تضمین شرکت در مناقصه، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مناقصهگران محترم از این طریق امکانپذیر میباشد.
آگهی مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در نظر دارد تعداد نه دستگاه خودروی قابل شماره گذاری را از طریق مزایدهعمومی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir به فروش برساند. لذا از متقاضیان واجدشرایط (مطابق با اسناد مزایده) جهت شرکت دعوت به عمل میآید. ۱- مبلغ تضمین شرکت در مزایده: سپرده شرکت […]
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
دیدگاه بسته شده است.