هفته آینده، رونمایی از ۳ محصول جدید بلک‌بری

هفته آینده، رونمایی از ۳ محصول جدید بلک‌بری بلک بری ممکن است هفته آینده رونمایی از ۳ گوشی جدید خود را انجام دهد. به گزارش خبرآنلاین، کنفرانس امنیتی بلک‌بری قرار است برگزار شود و مدیر اجرایی، جان‌چن، طبق وعده ماه گذشته، باید گوشی‌های جدید این کمپانی را همراه با مدیر عملیات این کمپانی-رالف پینی- رونمایی […]

هفته آینده، رونمایی از ۳ محصول جدید بلک‌بری

بلک بری ممکن است هفته آینده رونمایی از ۳ گوشی جدید خود را انجام دهد.

به گزارش خبرآنلاین، کنفرانس امنیتی بلک‌بری قرار است برگزار شود و مدیر اجرایی، جان‌چن، طبق وعده ماه گذشته، باید گوشی‌های جدید این کمپانی را همراه با مدیر عملیات این کمپانی-رالف پینی- رونمایی کند.

پیش‌تر از ۳ گوشی نئون، آرگون و مرکوری به‌عنوان گوشی‌های جدید اندرویدی نام‌برده شده که به‌عنوان آخرین گوشی‌های این کمپانی ساخته و روانه بازار خواهد شد.

ظاهراً کمپانی TCL که اخیراً توسط آلکاتل خریداری شده، این گوشی‌‌‌ها را خواهد ساخت. نئون با ۳ گیگ رم/حافظه موقت و ۱۶ گیگ حافظه داخلی با هدف تسخیر بازار مشتریان «ارزان‌خر» تعریف‌شده است.

 آرگون گوشی ۵٫۵ اینچی است که ۴ گیگ رم/حافظه موقت و ۳۲ گیگ حافظه داخلی دارد و مجهز به حسگر اثر انگشت است. این آخرین گوشی بلک‌بری برای کارمندان دولتی و مدیران ارشدی است که می‌خواهند دیتای خود را امن نگه‌دارند.

 

اما بلک‌بری مرکوری گوشی اندرویدی به سبک کلاسیک با کیبورد فیزیکی است که ۳ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه داخلی با باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپری دارد.