مديرعامل شركت بهرهبرداري متروي تهران و حومه متروي تهران دسترنج ۳۰سال تلاش است مديرعامل شركت بهرهبرداري متروي تهران و حومه، گفت: متروي تهران دسترنج بيش از ۳۰ سال تلاش افراد زيادي است و امروز نيازمند حمايت از سوي بخشهاي مختلف هستيم تا اين سرمايه را حفظ و نگهداري كنيم. به گزارش مناقصهمزایده، مديريت ارتباطات و […]
مديرعامل شركت بهرهبرداري متروي تهران و حومه
متروي تهران دسترنج ۳۰سال تلاش است
مديرعامل شركت بهرهبرداري متروي تهران و حومه، گفت: متروي تهران دسترنج بيش از ۳۰ سال تلاش افراد زيادي است و امروز نيازمند حمايت از سوي بخشهاي مختلف هستيم تا اين سرمايه را حفظ و نگهداري كنيم. به گزارش مناقصهمزایده، مديريت ارتباطات و امور بينالملل شركت بهرهبرداري متروي تهران و حومه، همزمان با هفته هواي پاك، جلسه مشتركي با حضور مديركل محيطزيست استان تهران با مديرعامل شركت بهرهبرداري راهآهن شهري تهران و حومه برگزار شد. فرنوش نوبخت؛ مديرعامل شركت بهرهبرداري متروي تهران و حومه گفت: متروي تهران پاكترين مجموعه حملونقل در كشور است و توانسته جايگاه خوبي را در بين كشورهاي ديگر كسب كند. فرنوش نوبخت؛ با اشاره به اينكه متروي تهران از نظر تعداد ايستگاهها رتبه۲۹ و از نظر طول خطوط در جهان رتبه۱۵ و در آسيا ۱۱ قرار دارد، افزود: تعداد ناوگان ما از كل مجموعه راهآهن بيشتر است اما هيچ قانون حمايتيای نداريم. حتي در شرايط كرونا نتوانستيم از هيچ بخشي كمكي دريافت كنيم. وي تصريح كرد: افراد زيادي در زمينه ساخت و توسعه سامانه مترو زحمت كشيدهاند و امروز در دست ما قرار گرفته است. بايد در نگهداري از آن تلاش كنيم و در اين راه نيازمند حمايت همهجانبه بخشهاي مختلف در كشور هستيم. نوبخت؛ با بيان اينكه در حالحاضر ۱۴۰قطار و هزار واگن در خطوط هفتگانه مترو فعال هستند، گفت: بهرهبرداري از مترو كار سخت و پُرمسؤوليتي در كشور است. در مناسبتهاي ملي و مذهبي خدمات زيادي انجام شده از جمله روز تشيع پيكر سردار سليماني سه ميليون نفر از مترو استفاده كردند، اين آمار در حاليست كه بهعلت حجم بالاي مسافر در ايستگاه گيتها باز شدند و تمامی قطارها در حال سرويسدهي بودند. مديرعامل شركت بهرهبرداري متروي تهران و حومه، از مديركل محيطزيست استان تهران خواست تا پيام متروي تهران را به دولتمردان برساند كه محيطزيست و هواي پاك تنها با حمايت از حملونقل عمومی میتواند محقق شود. وي در پايان، گفت: اگر هواي پاك میخواهيم و خودمان را خادم مردم میدانيم، بايد به جاي هزينه كردن براي درمان افرادي كه از آلودگي هوا آسيب میبينند، هزينههاي لازم براي توسعه و نگهداشت مترو را تأمين كنيم تا استقبال مردم به استفاده از حملونقل عمومی بيشتر شود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.