آگهی مناقصه عمومی یک مرحلهای(تجدید اول) شماره ۲۰۴/۹۹ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد تعمیرات اساسی و جزئی بیمارستان بعثت را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به کلیه شرکتهایی که دارای ظرفیت کاری آزاد،حداقل رتبه لازم(پایه ۵ ابنیه)،تجربه کاری لازم، گواهینامه صلاحیت ایمنی(HSE)، توان مالی مناسب، کادر […]
آگهی مناقصه عمومی یک مرحلهای(تجدید اول)
شماره ۲۰۴/۹۹
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد تعمیرات اساسی و جزئی بیمارستان بعثت را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به کلیه شرکتهایی که دارای ظرفیت کاری آزاد،حداقل رتبه لازم(پایه ۵ ابنیه)،تجربه کاری لازم، گواهینامه صلاحیت ایمنی(HSE)، توان مالی مناسب، کادر مجرب و تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز میباشند واگذار نماید.
کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد ، ارایه پیشنهاد مناقصهگران و گشایش پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: ۰۵/۱۱/۹۹ لغایت ساعت ۱۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۱/۱۱/۹۹
مهلت زمانی اعاده پیشنهاد: از مورخ۱۲/۱۱/۹۹ لغایت ساعت ۱۴:۰۰ روز سهشنبه مورخ ۲۱/۱۱/۹۹
زمان گشایش پاکتها در سامانه: روز پنجشنبه مورخ۲۳/۱۱/۹۹ ساعت ۰۹:۰۰ صبح در دفتر مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه واقع در همدان، چهارراه شریعتی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی، ساختمان شماره ۳، تشکیل میگردد.
ردیف
شرح پروژه
حدودبرآورد
(میلیون ریال)
مبنای برآورد
مبلغ تضمین میلیون (ریال)
مدت اجراء
۱
تعمیرات اساسی و جزئی در نقاط مختلف بیمارستان بعثت شماره سامانه ستاد: ۲۰۹۹۰۰۰۲۳۶۰۰۰۱۱۵
۷۰۴۵
براساس فهرست بهای سال ۱۳۹۹ با اعمال ضرایب(منطقهای، بالاسری(۱٫۴۱) و تجهیز کارگاه و بخشنامه سرجمع
۳۶۰
۸ ماه
هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه میباشد.
تضمین شرکت در مناقصه: ضمانتنامه بانکی و یا ضمانتنامههای صادر شده از مؤسسات اعتباری غیربانکی دارای مجوز بانک مرکزی که حداقل سه ماه اعتبار داشته و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان و یا ارایه فیش واریزی وجه نقد به شماره حساب جاری ۱۵۶۶۴۸۹۰۸ بانک رفاه شعبه شریعتی در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان
تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت (الف) سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری و اصل آن را طبق زمان اعاده پیشنهاد بهآدرس: همدان، چهارراه شریعتی، ابتدای بلوار آیت ا… کاشانی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی،ساختمان شماره ۳، دفتر مدیریت حراست دانشگاه تحویل نمایيد.
توضیح اینکه اعتبارات مناقصه، عمرانی میباشد.
شرکت کنندگان در مناقصه باید جهت دریافت اسناد مناقصه مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال به شماره حساب بانک رفاه۲۱۷۵۲۲۷۱۳۰۰۰۵با شناسه ۱۷۱۷۰۰۰۱۵۳۱۰۰۲۴ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت واریز نمایند.
کد اقتصادی، شناسه ملی و کدپستی دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب ذیل میباشد:
۴۱۱۳۷۶۷۱۶۳۹۱، ۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸، ۶۵۱۷۶۱۹۶۵۳
برگزاری مناقصه صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت میباشد و کلیه مراحل فرآیند مناقصه شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه، پرداخت تضمین شرکت در مناقصه ،ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مناقصهگران محترم از این طریق امکانپذیر میباشد.
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر در […]
دیدگاه بسته شده است.