۳۱۷۲ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس – انجام خدمات کارگزاری عرصه مسکن­ مهر شهر جدید

   کد:۵۱/۹۹-۲۰۰-ر   نوبت: دوم                                                                               نوع:عمومی یک‌مرحله‌ای   آگهی فراخوان عمومی یک‌مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی (روش فشرده) […]

   کد:۵۱/۹۹-۲۰۰-ر

  نوبت: دوم                                                                            

  نوع:عمومی یک‌مرحله‌ای

 

آگهی فراخوان عمومی یک‌مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی (روش فشرده) «تجدید نوبت اول»

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۸ صورت‌جلسه ‌شماره ۳۵/۸۰۹ مورخ ۱۱/۰۹/۱۳۹۹ نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام نماید.

۱- موضوع: انجام خدمات کارگزاری عرصه مسکن­مهر شهر جدید پردیس.

۲- نوع مناقصه: عمومی یک‌مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی (روش فشرده).

۳- شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۲۰۹۹۰۰۱۰۹۸۰۰۰۱۲۲ است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و تحویل اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه و بازگشایی پاکت‌ها از طریق سامانه ستاد (www.setadiran.ir) انجام می‌شود.

۴- نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس، شهر جديد پرديس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان عمران، تلفن: ۷۴۹۰۲، داخلی ۲۵۷٫

۵- مدت پیمان: ۱۲ ماه شمسی.

۶- مبلغ برآورد اولیه: ۱۴۳٫۵۲۴٫۹۳۰٫۹۰۳ (یکصد وچهل ‌وسه‌میلیارد وپانصد وبیست ‌وچهارمیلیون‌ ونهصد وسی‌هزار ونهصد وسه) ریال.

۷- تضمین فرآیند ارجاع‌کار: ۵٫۵۷۱٫۰۰۰٫۰۰۰ (پنج­میلیارد وپانصد وهفتاد ویک‌میلیون‌) ریال.

۸– مجوز فعالیت: شرکت در مناقصه با داشتن گواهینامه صلاحیت در هر یک از موارد زیر به‌تنهایی مجاز است:

۸-۱-گواهینامه صلاحیت شرکت‌های خدماتی، پشتیبانی و فنی‌ مهندسی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رشته موضوع مناقصه.

۸-۲-گواهینامه صلاحیت مشاوران خدمات‌مدیریتی و بهره‌وری از سازمان اداری و استخدامی کشور در رشته مدیریت عمومی.

 ۹- در اجرای ماده ۲ آیین‌نامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مالی مناقصه‌گر ارایه صورت‌های حسابرسی‌شده آخرین سال‌مالی (سال ۱۳۹۷/۱۳۹۸) در پاکت اسناد ارزیابی کیفی اسناد مناقصه الزامی‌است. در صورت عدم‌‌ارایه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصه‌گر از فرآیند مناقصه حذف می‌گردد. 

۱۰- دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد: از ساعت ۰۸:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۰۸/۱۱/۱۳۹۹ تا ساعت ۱۶:۳۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۵/۱۱/۱۳۹۹٫

۱۱- تحویل پاکت اسناد ارزیابی کیفی و پاکت اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”:

۱۱-۱- به‌صورت الکترونیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه مورخ ۲۵/۱۱/۱۳۹۹ در سامانه ستاد بارگزاری شود.

۱۱-۲- به‌صورت فیزیکی (فقط پاکت “الف”) تا ساعت ۱۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۲۵/۱۱/۱۳۹۹ به‌ دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود.

۱۲زمان و محل بازگشایی پاکت‌ اسناد ارزیابی کیفی: ساعت ۱۱:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۷/۱۱/۱۳۹۹، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۳زمان و محل بازگشایی پاکت اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”: ساعت ۱۱:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۰۶/۱۲/۱۳۹۹، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهرجدیدپردیس.

۱۴– هزینه خرید اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد ۷۵۰٫۰۰۰ (هفتصد وپنجاه ‌هزار) ریال است.

 

                           

                                              روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس