تاریخ : فراخوان مناقصه عمومی یک مرحلهای واگذاری خدمات بهداشتی و درمانی در مرکزخدمات جامع سلامت شهری جوادالائمه(شهرک علوی) دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه به شناسه ملی۱۴۰۰۶۶۶۴۶۵۱وکداقتصادی۴۱۱۵۳۳۶۴۹۳۹۵در نظر دارد واگذاری خدمات بهداشتی و درمانی در مرکز خدمات جامع سلامت شهری جوادالائمه (شهرک علوی) به شماره۲۰۹۹۰۰۰۳۸۶۰۰۰۰۱۸را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت […]
تاریخ :
فراخوان مناقصه عمومی یک مرحلهای واگذاری خدمات بهداشتی و درمانی در مرکزخدمات جامع سلامت شهری جوادالائمه(شهرک علوی)
دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه به شناسه ملی۱۴۰۰۶۶۶۴۶۵۱وکداقتصادی۴۱۱۵۳۳۶۴۹۳۹۵در نظر دارد واگذاری خدمات بهداشتی و درمانی در مرکز خدمات جامع سلامت شهری جوادالائمه (شهرک علوی) به شماره۲۰۹۹۰۰۰۳۸۶۰۰۰۰۱۸را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به صورت مناقصه عمومی یک مرحلهای به مدت یکسال برگزار نماید.کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصهگران وگشایش پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تدارکات : روز چهارشنبه مورخ۰۸/۱۱/۱۳۹۹می باشد.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: تا ساعت ۱۵:۰۰ روز دوشنبه مورخ۱۳/۱۱/۱۳۹۹
مهلت زمانی ارایه پیشنهاد: تا ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ۲۶/۱۱/۱۳۹۹
زمان گشایش پاکتها:ساعت ۱۰:۰۰صبح روز دوشنبه مورخ۲۷/۱۱/۱۳۹۹ سالن جلسات دانشكده علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی ساوه
ميزان سپرده شركت در مناقصه: مبلغ۶۵۵٫۶۹۲٫۳۸۵ریال (ششصد و پنجاه و پنج میلیون و ششصد و نود و دو هزار و سیصد و هشتاد و پنج ریال) ضمانتنامه بانكي با اعتبارحداقل سه ماه و يا واريز وجه نقد به شماره
حساب۴۰۰۱۱۱۲۹۰۶۳۷۸۱۱۶ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران شبا۴۰۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۱۱۲۹۰۶۳۷۸۱۱۶ IR با شناسه واریز ۹۸۲۱۲۳۸۲۲۱۰۰۰۷۴۰۰۱۱۱۲۹۰۶۳۷۸۱۱۶ به نام دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه:پاکت (الف) تا پايان وقت اداري روز یکشنبه ۲۶/۱۱/۱۳۹۹به آدرس: ساوه، میدان مادر، ابتدای خیابان جمهوری، ساختمان شماره یک، ستاد دانشکده علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی ساوه تحويل اداره امور پشتیبانی و رفاهی گردد.
کدپستی:۷۶۶۵۱ – ۳۹۱۹۶ و فایل pdfضمانتنامه در سامانه تدارکات بارگذاری شود.
براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن اداره امورپشتیبانی و امور رفاهی ۴۸۵۰۱۱۴۲-۰۸۶ و یا فکس ۴۲۲۲۳۴۸۸-۰۸۶ و یا به سایت دانشکده به نشانی http://www.savehums.ac.irو یا به پایگاه ملی مناقصات به آدرسیhttp://iets.mporg.irمراجعه فرمائيد اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه:مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱دفتر ثبت نام:۸۸۹۶۹۷۳۷ و۸۵۱۹۳۷۶۸
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر در […]
دیدگاه بسته شده است.