حضور ۲۰۰ شرکت داخلی در ايرانپلاست چهاردهم مدیر چهاردهمین دوره نمایشگاه بینالمللی ایرانپلاست، اعلام کرد: چهاردهمین نمایشگاه بینالمللی ایرانپلاست با حضور ۲۰۰ شرکت داخلی در چهار گروه کالایی و ۲۵۰ تاجر خارجی برگزار میشود. به گزارش نیپنا؛ ایوب بنوی؛ مدیر چهاردهمین دوره نمایشگاه بینالمللی ایرانپلاست، با اعلام این مطلب، گفت: چهاردهمین نمایشگاه بینالمللی ایرانپلاست با […]
حضور ۲۰۰ شرکت داخلی در ايرانپلاست چهاردهم
مدیر چهاردهمین دوره نمایشگاه بینالمللی ایرانپلاست، اعلام کرد: چهاردهمین نمایشگاه بینالمللی ایرانپلاست با حضور ۲۰۰ شرکت داخلی در چهار گروه کالایی و ۲۵۰ تاجر خارجی برگزار میشود. به گزارش نیپنا؛ ایوب بنوی؛ مدیر چهاردهمین دوره نمایشگاه بینالمللی ایرانپلاست، با اعلام این مطلب، گفت: چهاردهمین نمایشگاه بینالمللی ایرانپلاست با حضور ۲۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ تاجر خارجی در دو گروه انفرادی و هیأت برگزار میشود. ایوب بنوی؛ درخصوص جانمایی گروههای کالایی ایرانپلاست، افزود: در این دوره از نمایشگاه، چهارگروه کالایی مواداولیه در سالنهای ۳۸، ۴۰ و A40، گروه ماشینآلات و تجهیزات در سالن B38 و گروه محصولات نهایی، نیمهنهایی و خدمات در سالنهای A41، ۴۴-۱ و ۲-۴۴ جانمایی شدهاند. وی درخصوص وجه تمایز چهاردهمین نمایشگاه ایرانپلاست، گفت: وجه تمایز این دوره نمایشگاه، حضور پر رنگ شرکتهای دانشبنیان و همچنین برگزاری نمایشگاه مجازی و آنلاین است که همزمان با آغاز به کار نمایشگاه فیزیکی از ۱۹ بهمنماه آغاز و به مدت دو هفته ادامه دارد.
۲۲ هزار بازدیدکننده خارجی از نمایشگاه آنلاین
مدیر چهاردهمین نمایشگاه بینالمللی ایرانپلاست، درخصوص برگزاری نمایشگاه آنلاین،با بیان اینکه برای بیش از ۲۲ هزار بازدیدکننده هدف خارجی اطلاعات نمایشگاه مجازی و دعوتنامه بازدید ارسال شده است، اظهار کرد: هر چند در ادوار گذشته هم بخش نمایشگاه مجازی در سایت ایرانپلاست وجود داشته است، ولی این پلتفرم در سالجاری با امکانات و ظرفیتهای کاملاً منطبق بر استانداردهای برگزاری نمایشگاه به صورت آنلاین بهروزرسانی شده است و در اختیار غرفهداران و بازدیدکنندگان قرار گرفته است. وی افزود: یکی دیگر از امتیازات متفاوت این نمایشگاه آنلاین نسبت به نمایشگاههای مشابه مجازی، امکان برقراری تماس از طریق ارسال پیام، گفتوگوی صوتی و تصویری و همچنین امکان برقراری جلسات آنلاین با حضور چندین نفر است. برگزاری جلسات و همایشهای معرفی محصولات و خدمات و ارائه آخرین تکنولوژیها و دستاوردهای شرکتها به صورت آنلاین هم در این بستر مهیاست. به گفته وی، یک نکته مهم دیگر درخصوص این نمایشگاه مجازی، امکان معرفی فرصتهای سرمایهگذاری شرکتهای حاضر و همچنین معرفی فرصتهای شغلی است که میتواند برای بازدیدکنندگان جذابیت ویژه و جدیدی در فرآیند برگزاری نمایشگاه تلقی شود. ایوب بنوی؛ خاطر نشان کرد: در این دوره با ۱۱ تشکل با ۸۰ هزار عضو در بخش صنایع پلیمری و پلاستیک مذاکرات و مکاتباتی در جهت بازدید از نمایشگاه آنلاین انجام شده است. گفتنی است؛ چهاردهمین دوره نمایشگاه بینالمللی ایرانپلاست از ۱۹ تا ۲۲ بهمنماه و در محل دائمی نمایشگاههای تهران برگزار میشود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.