اجرای پروژه‌های صنعت آب و برق برای دوره ۱۸۰روزه طراحی شد

وزیر نیرو اجرای پروژه‌های صنعت آب و برق برای دوره ۱۸۰روزه طراحی شد  وزیر نیرو گفت: اوایل دی وزارت نیرو برنامه ۱۸۰ روز فعالیت تا پایان دوره دولت دوازدهم را تنظیم کرده که شامل تکمیل پروژه‌ها و طرح‌های ساخت و به نتیجه رساندن از جمله اصلاح ساختارها، دستورالعمل‌ها و لوایح و سرفصل ریل‌گذاری برای دولت […]

وزیر نیرو

اجرای پروژه‌های صنعت آب و برق برای دوره ۱۸۰روزه طراحی شد

 وزیر نیرو گفت: اوایل دی وزارت نیرو برنامه ۱۸۰ روز فعالیت تا پایان دوره دولت دوازدهم را تنظیم کرده که شامل تکمیل پروژه‌ها و طرح‌های ساخت و به نتیجه رساندن از جمله اصلاح ساختارها، دستورالعمل‌ها و لوایح و سرفصل ریل‌گذاری برای دولت آینده است. به‌گزارش مناقصه‌مزايده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو،‌رضا اردکانیان؛ در آیین گرامیداشت چهل‌ودومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: ایام بزرگداشت طلیعه چهل‌ودومین فجر انقلاب اسلامی ‌را جشن گرفته‌ایم و با یاد و خاطره امام بزرگ، این روزها کشور ما همچنین سرزمین‌های متأثر از این انقلاب بزرگ با یاد و خاطره امام(ره) که روز ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) زادروز آن قائد بزرگ نیز، گرامی‌داشته می‌شود.

 به گفته وی، وزارت نیرو در تأمین دو کالای راهبردی و مهم آب و برق توانسته از همه توشه و توان خود استفاده کند و رضایت نسبی مردم از این حیث فراهم است. وی افزود: برای وزارت نیرو توفیقی است به‌ویژه در این ایام که کشور ما مثل همه جای دنیا تحت‌تأثیر ویروس کرونا و بیماری ناشی از آن است، برای موفقیت در خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کند. اردکانیان؛ ضمن یاد و بزرگداشت خاطره همه شهدا به‌ویژه شهدای صنعت آب و برق و شهید حسن عباسپور، ابراز امیدواری کرد در فرصت و مهلت باقیمانده دولت دوازدهم در انجام وظایف و تعهداتی که در خدمت‌رسانی دارد، بتواند به وظیفه خود عمل کند. وی تأکید کرد: حق مسلم و طبیعی مردم توقف نیافتن خدمت‌رسانی است و ابراز امیدواری کرد، مجموعه کارکنان صنعت آب و برق بتوانند کار شایسته‌ای را در این بخش به نتیجه برسانند. اردکانیان؛ گفت: پایش منظمی ‌از پیشبرد این برنامه ۱۸۰ روزه که پویش #هرهفته_الف_ب_ایران نیز جزیی از آن است به عمل خواهد آمد و در فرصت‌های مناسب گزارش ارزیابی لازم از پیشرفت کار را عرضه خواهیم کرد. وی پیرامون فعالیت بانوان در این وزارتخانه توضیح داد: فعالیت بانوان به‌ویژه در دولت دوازدهم در وزارت نیرو گویای آن است که آنها به وظایف خود به نحو مناسبی عمل کرده و حضور بانوان شایسته ما در عرصه مدیریت‌های میانی و ارشد وزارت نیرو قابل‌ملاحظه است. اردکانیان ابراز امیداری کرد: بخشنامه حضور بانوان شایسته در مدیریت شرکت‌ها و هیأت‌مدیره‌ها به جد توسط شرکت‌های مادر تخصصی دنبال شود و در پایان سال گزارش مناسبی در این ارتباط ارائه شود.