راهکارهای ارتقای اثربخشی بسته خدمات مشتریان بانکداری شرکتی مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران، گفت: تلاش داریم با همفکری مدیران شعب چالشها و موانع توسعه بانکداری شرکتی را شناسایی کرده و در آیندهای نزدیک، این خدمت را به حجم قابلتوجهی از مشتریان اگزیم بانک ارائه دهیم. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از […]
راهکارهای ارتقای اثربخشی بسته خدمات مشتریان بانکداری شرکتی
مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران، گفت: تلاش داریم با همفکری مدیران شعب چالشها و موانع توسعه بانکداری شرکتی را شناسایی کرده و در آیندهای نزدیک، این خدمت را به حجم قابلتوجهی از مشتریان اگزیم بانک ارائه دهیم. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک توسعه صادرات ایران، حبیب احمدی؛ در هشتمین اتاق فکر رؤسای شعب بانک توسعه صادرات ایران که با حضور مدیرعامل، مدیران ارشد و رؤسای شعب این بانک که سیزدهم بهمنماه به صورت مجازی برگزار شد، با اشاره به اینکه بانکداری شرکتی یکی از ارکان اصلی استراتژی کلان بانکداری است، اظهار داشت: بانکداری شرکتی امکان ارائه خدماتی چون بانکداری دیجیتال در بستر بانکداری باز، ارائه خدمات اعتباری با سقف و سرعت بیشتر از طریق اعطای اختیار به شعب عامل، تسهیل شرایط تأمین اعتبار، تخفیف در نرخ سود تسهیلات و همچنین تخفیف در کارمزدهای پرداختی را به مشتریان فراهم کند. وی بر ضرورت اتخاذ راهبرد استراتژیک به منظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان تأکید کرد و گفت: ضروری است با استخراج نیازها و شناسایی صحیح مشتریان مستعد و کلیدی، امکان ارتقای سطح کیفی و کمیخدمات بانکداری شرکتی را برای ایشان فراهم کرد. وی در ادامه به تشریح مدل شاخصهای جدید بانک توسعه صادرات برای انتخاب مشتری بانکداری پرداخت و گفت: به ترتیب اهمیت حجم صادرات، مبلغ فروش، سود خالص، عدم وجود مانده بدهی غیرجاری، رتبه اعتباری، سود انباشته، افتخارات شرکت صادراتی، میانگین وزنی حسابها و مجموع تسهیلات و تعهدات سالیانه دریافتی از بانک، عمدهترین شاخصهای نوین بانک توسعه صادرات برای انتخاب مشتریان بانکداری شرکتی بهشمار میروند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.