آگهی مناقصه عمومی(تجدید۲) شماره ۲۱۲/۹۹ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصه عمومی واگذاری امور شستشو و اتو البسه بیماران و پرسنل بیمارستان بعثت به میزان ۷۳۵۰۰ کیلوگرم ماهیانه به شماره ۲۰۹۹۰۰۰۲۳۶۰۰۰۱۲۴ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شرکتهای دارای تأیید صلاحیت از سازمان تعاون، کار […]
آگهی مناقصه عمومی(تجدید۲)
شماره ۲۱۲/۹۹
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصه عمومی واگذاری امور شستشو و اتو البسه بیماران و پرسنل بیمارستان بعثت به میزان ۷۳۵۰۰ کیلوگرم ماهیانه به شماره ۲۰۹۹۰۰۰۲۳۶۰۰۰۱۲۴ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شرکتهای دارای تأیید صلاحیت از سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذار نماید.
کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصهگران و گشایش پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از مورخ ۲۰/۱۱/۹۹ لغایت مورخ ۲۶/۱۱/۹۹
مهلت زمانی اعاده پیشنهاد: از مورخ۲۷/۱۱/۹۹ لغایت ساعت ۱۴:۰۰مورخ ۰۶/۱۲/۹۹
زمان گشایش پاکتها در سامانه: روز شنبه مورخ ۰۹/۱۲/۹۹ در دفتر مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه
تضمین شرکت در مناقصه: یک طغری ضمانتنامه بانکی به مبلغ ۳۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال که حداقل سه ماه اعتبار داشته و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان(دقیقاً به نام موضوع مناقصه) یا ضمانتنامههای صادر شده از مؤسسات اعتباری غیر بانکی دارای مجوز از بانک مرکزی و یا واریز وجه نقد به شماره حساب جاری ۱۵۶۶۴۸۶۶۰بانک رفاه شعبه شریعتی
تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت (الف) سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری و اصل آن را طبق زمان اعاده پیشنهاد بهآدرس: همدان،بلوار آیت ا… کاشانی، ساختمان شماره ۳، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، به دفتر مدیریت حراست دانشگاه تحویل نمایيد.
– شرکت کنندگان در مناقصه باید جهت دریافت اسناد مناقصه مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال به شماره حساب بانک ملی۲۱۷۸۰۶۵۷۵۷۰۰۲ با شناسه ۱۷۱۷۰۰۰۱۵۳۱۰۰۲۴واریز نمایند.
– کد اقتصادی، شناسه ملی و کدپستی دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب ذیل میباشد:
۴۱۱۳۷۶۷۱۶۳۹۱، ۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸، ۶۵۱۷۶۱۹۶۵۳۵۱
هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه میباشد.
برگزاری مناقصه صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت میباشد و کلیه مراحل فرآیند مناقصه شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه، پرداخت تضمین شرکت در مناقصه، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مناقصهگران محترم از این طریق امکانپذیر میباشد.
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر در […]
دیدگاه بسته شده است.