۳۱۸۴ مناقصه – شركت توزيع نيروی برق استان زنجان – خريد انواع كنتور برق

شركت توزيع نيروي برق استان زنجان   آگهي مناقصه عمومي دو مرحله‌اي به همراه ارزيابي كيفي(فشرده)(نوبت اول) موضوع مناقصه:خريد انواع كنتور برق به شماره ۴۶_۹۹ رديف شرح كالا كد كالا تعداد(دستگاه) مبلغ سپرده شركت درمناقصه(ريال) ۱ كنتورتكفازفهام ۲ ترمينالي باقاب ۶۸۰۰۰۰۸۱۶ ۳۳۰۰۰ ۱۳٫۴۴۶٫۹۰۰٫۰۰۰ ۲ كنتورتكفازفهام ۲ بدون قاب ترمينالي بادرپوش ۶۸۰۰۰۰۸۱۷ ۱۳۰۰۰ ۳ كنتورتكفازفهام ۱باقاب […]

شركت توزيع نيروي برق استان زنجان

 

آگهي مناقصه عمومي دو مرحله‌اي به همراه ارزيابي كيفي(فشرده)(نوبت اول)

موضوع مناقصه:خريد انواع كنتور برق به شماره ۴۶_۹۹

رديف

شرح كالا

كد كالا

تعداد(دستگاه)

مبلغ سپرده شركت درمناقصه(ريال)

۱

كنتورتكفازفهام ۲ ترمينالي باقاب

۶۸۰۰۰۰۸۱۶

۳۳۰۰۰

۱۳٫۴۴۶٫۹۰۰٫۰۰۰

۲

كنتورتكفازفهام ۲ بدون قاب ترمينالي بادرپوش

۶۸۰۰۰۰۸۱۷

۱۳۰۰۰

۳

كنتورتكفازفهام ۱باقاب

۶۸۰۰۰۰۸۱۵

۱۱۰۰

۴

كنتورسه فاز هوشمند فهام با قاب(مستقيم)

۶۳۰۰۰۰۹۰۳

۵۰۰

۵

كنتور سه فاز هوشمند فهام بدون قاب با درپوش (مستقيم)

۶۳۰۰۰۰۹۰۵

۲۲۰۰

۶

كنتور هوشمند فهام(غير مستقيم)

۶۸۰۰۰۰۸۱۱

۶۵۰

۷

كنتورولتاژ اوليه هوشمند فهام ۱

۶۳۲۰۰۰۶۱۰

۸۰

ساير اطلاعات و جزئيات در اسناد ارزيابي كيفي و مناقصه درج گرديده است.

كليه مراحل مناقصه شامل ثبت،خريد اسناد مناقصه و ارزيابي كيفي، دريافت و ارسال پاكت‌ها و ارایه پيشنهاد قيمت از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت”ستاد” به آدرس(www.setadiran.ir)برگزار مي‌گردد و ارسال اسناد به صورت فيزيكي در موعد مقرر الزاميست.

مهلت فروش اسناد:از تاريخ  ۲۵/۱۱/۱۳۹۹ تا ۰۲/۱۲/۱۳۹۹به مدت ۸ روز از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت “ستاد”

نوع سپرده شركت در مناقصه(فرآيند ارجاع كار) و زمان و تحويل آن: نوع سپرده به صورت مشروح در اسناد مناقصه اشاره گرديده كه مناقصه‌گران محترم مي‌بايست ضمن بارگذاري تصوير سپرده شركت در مناقصه در سامانه تداركات الكترونيكي دولت “ستاد” اصل سپرده رادر تاريخ مقرر به صورت فيزيكي ارایه نمايند. عدم ارایه به موقع موجب رد مناقصه‌گر خواهد شد.

به پيشنهادهاي فاقد امضاء، فاقد سپرده، مشروط، مخدوش و يا كمتر از ميزان سپرده مقرر، چك شخصي و نظايرآن و پيشنهاداتي كه بعد از مدت مقرر ارایه گردد، ترتيب اثر داده نخواهد شد.

مهلت بارگذاري ، ارسال و گشايش اسناد مناقصه: مهلت بارگذاري اسناد مناقصه و ارزيابي كيفي در سامانه تداركات الكترونيكي دولت “ستاد” تا ساعت ۱۰:۰۰ مورخ  ۱۳/۱۲/۱۳۹۹ مي‌باشد و گشايش پاكات در صورت اخذ حداقل امتياز ارزيابي كيفي رأس ساعت ۱۲:۰۰ مورخ۱۶/۱۲/۱۳۹۹ در سالن كنفرانس شماره ۳ شركت توزيع زنجان خواهد بود.

لازم بذكر است ضمن بارگذاري اسناد ارزيابي كيفي وپاكات (الف ، ب ، ج) در سامانه ستاد، پيشنهاد دهندگان مي‌بايست پاكات مشروح را نيز به صورت فيزيكي و مهر و موم شده تا ساعت ۱۱:۰۰ مورخ۱۳/۱۲/۱۳۹۹ به آدرس اشاره شده مناقصه‌گزار ارایه يا ارسال گردد در غير اين صورت به پيشنهادات وارده ترتيب اثرداده نخواهد شد و پاكات آنان رد مي‌گردد.

شرايط متقاضيان جهت شركت در مناقصه: كليه توليد کنندگان كه داراي تأييديه صلاحيت توانير، پروانه توليد كالا (معتبر در سال ۱۳۹۹) موضوع مناقصه باشند و در ارزيابي كيفي اين مناقصه حداقل امتيار ۶۰  از ۱۰۰ را كسب كرده باشند پاكت‌هاي اسناد مناقصه آنان گشايش خواهد شد.

نام و نشاني شركت مناقصه‌گزار: زنجان، خيابان سعدي شمالي، شركت توزيع نيروي برق استان زنجان، امور تداركات، كدپستي:۱۳۱۱۱-۴۵۱۳۷  تلفن: ۱۳-۳۳۴۴۰۰۱۱۰۲۴ فكس: ۳۳۴۴۸۵۰۱-۰۲۴ جهت كسب اطلاعات بيشتر با تلفن‌هاي:۳۳۱۵۷۲۷۴-۰۲۴

هزينه درج دو نوبت آگهي روزنامه: بر عهده برنده مناقصه خواهد بود و مناقصه‌گر مي‌بايست مبلغ آن را از اداره قراردادهاي شركت سؤال نمايد.(تلفن اداره قراردادهاي شركت:  ۳۳۱۵۷۲۷۴-۰۲۴)

آگهي مناقصه مشروحه در سايت هاي زير نيز قابل مشاهده مي‌باشد:

 (سايت شركت توزيع نيروي برق استان زنجان  www.zedc.ir) و (www.tavanir.org.ir شبكه اطلاع رساني معاملات توانير) يا (http://iets.mporg.ir پايگاه ملي مناقصات)

شركت توزيع نيروي برق استان زنجان