پرداخت ۶۵ میلیاردتومان خسارت ناشی از نوسان برق به مشترکان سخنگوی صنعت برق، گفت: میزان خسارت پرداخت شده برای سوانح و مسائل ناشی از نوسان برق در سال ۹۸ به بیش از ۶۵ میلیارتومان رسید. به گزارش ایرنا، مصطفی رجبیمشهدی؛ افزود: پرداخت خسارت به مشترکان در صورتی که ناشی از نوسانهای برق و نظیرآن […]
پرداخت ۶۵ میلیاردتومان خسارت ناشی از نوسان برق به مشترکان
سخنگوی صنعت برق، گفت: میزان خسارت پرداخت شده برای سوانح و مسائل ناشی از نوسان برق در سال ۹۸ به بیش از ۶۵ میلیارتومان رسید. به گزارش ایرنا، مصطفی رجبیمشهدی؛ افزود: پرداخت خسارت به مشترکان در صورتی که ناشی از نوسانهای برق و نظیرآن باشد، انجام میگیرد. وی ادامه داد: مشترکان در این صورت میتوانند با مراجعه به آدرس وبسایت بیمه توانیر یا سامانه «برق من» شناسه قبض خود و قطعه آسیب دیده را اعلام کنند و بیمه پس از بررسی و تأیید خسارت ناشی از نوسان، نسبت پرداخت خسارت اقدام خواهد کرد. سخنگوی صنعت برق، با تأکید براینکه در سال ۹۸ بیش از ۶۵ میلیاردتومان هزینه خسارت پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: در سال ۹۹ برابر اعتبارهایی که داریم و به محض اعلام توسط مشترک و تأیید کارشناس بیمه، آمادگی پرداخت وجود دارد. مشترکان زیاندیده میتوانند با رجوع به سامانه بیمه و بارگذاری مستندات پرونده خسارت شامل مدارک عمومی(تصویر آخرین قبض پرداختی مشترک (مصرفکننده) یا تصویر صورت حساب پیامکی آخرین قبض، تصویر کپی کارت ملی مشترک (مصرفکننده)، تصویر اجارهنامه یا سند مالکیت محل خسارت) و تصویر یا فاکتور مربوط به خسارت وارده به تجهیزات (به استثنای مشترکین تجاری)، نسبت به دریافت خسارت آتشسوزی، خسارت ناشی از انفجار، خسارت هزینه پزشکی، خسارت نقص عضو و حادثه منجر به فوت اقدام کنند. در سامانه خسارت مشترکین برق، پنج مرحله ورود اطلاعات، دریافت کدرهگیری، بررسی اولیه مدارک در سامانه توسط بیمه، اعلام نتیجه به مشترک، تأیید دریافت خسارت و واریز مبلغ خسارت برای مشترکان زیاندیده در نظر گرفته شده است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.