معرفی پیمانکار اسکله ریلی رو-رو تا اوایل شهریور

معرفی پیمانکار اسکله ریلی رو-رو تا اوایل شهریور مدیر بنادر ودریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گفت: تا هفته اول شهریور پیمانکار اسکله ریلی رو-رو مشخص می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی Iranway، علی خدمتگزار اظهار کرد: با مشخص شدن پیمانکار اسکله ریلی رو-رو در بندر امیرآباد بهشهر، کار اتصال بندر ریلی امیرآباد به راه‌آهن آغاز […]

معرفی پیمانکار اسکله ریلی رو-رو تا اوایل شهریور

مدیر بنادر ودریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گفت: تا هفته اول شهریور پیمانکار اسکله ریلی رو-رو مشخص می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی Iranway، علی خدمتگزار اظهار کرد: با مشخص شدن پیمانکار اسکله ریلی رو-رو در بندر امیرآباد بهشهر، کار اتصال بندر ریلی امیرآباد به راه‌آهن آغاز می‌شود.

وی افزود: تا هفته اول شهریور پیمانکار اسکله ریلی رو-رو مشخص می‌شود.

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با توضیح این‌که اسکله ریلی بندر امیرآباد به مناقصه گذاشته شده است و از ۲۳ تیرماه اسناد مناقصه به فروش رسیده که مستندات آن در سایت سازمان هم موجود است، گفت: تا پایان شهریور ماه با مشخص شدن پیمانکار کار اتصال بندر ریلی امیرآباد به راه‌آهن آغاز می‌شود.

 

خدمتگزار با پیش‌بینی تکمیل این پروژه ظرف یک‌سال آینده توضیح ‌داد: برنامه حداکثر یک‌ساله است اما سعی می‌کنیم تا پایان سال آن را نهایی کنیم. اسکله درحال حاضر آماده است و فقط باید به راه‌آهن به آن وصل شود.