نوسازی ۵۵ هزار دستگاه کامیون در ۵ سال وزیر راهوشهرسازی، گفت: مرحله اول پروژه نوسازی ناوگان باری از محل ورود کامیونهای با عمر حداکثر سه سال با ۱۲۵۰ دستگاه کامیون به نتیجه رسید و سری اول کامیونها برای ترخیص و شمارهگذاری در حال آمادهسازی است. به گزارش فارس، محمد اسلامی؛ درباره آخرین وضعیت نوسازی ناوگان […]
نوسازی ۵۵ هزار دستگاه کامیون در ۵ سال
وزیر راهوشهرسازی، گفت: مرحله اول پروژه نوسازی ناوگان باری از محل ورود کامیونهای با عمر حداکثر سه سال با ۱۲۵۰ دستگاه کامیون به نتیجه رسید و سری اول کامیونها برای ترخیص و شمارهگذاری در حال آمادهسازی است. به گزارش فارس، محمد اسلامی؛ درباره آخرین وضعیت نوسازی ناوگان کامیونی از محل واردات کامیونهای با عمر سه سال اظهار داشت: این پروژه به نتیجه رسیده است، بسیار تلاش کردیم و با وجود مزاحمتهایی که عدهای بدون منطق ایجاد کرده بودند، سری اول کامیونها برای ترخیص و شمارهگذاری در حال آمادهسازی است. وزیر راهوشهرسازی، با بیان اینکه سری اول این پروژه ۱۲۵۰ دستگاه کامیون است، افزود: این کامیونها به روزترین کامیونهای ناوگان جادهای است که امیدواریم به کاهش سوانح رانندگی، ارتقای ایمنی جادهها و تسریع در حمل کالای جادهای کمک کند. وی اظهار داشت: ۵۵ هزار دستگاه کامیون با عمر بالای ۴۰سال داریم که در راستای ارتقای کیفیت بهرهوری، کاهش مصرف سوخت و افزایش ایمنی سیر، باید نوسازی شوند. اسلامی؛ اظهار داشت: از سوی دیگر، با کارخانجات سازنده داخلی هم قرارداد منعقد شده است تا کامیونهای مناسب و مطلوب جادهها و رانندههای ایران را تولید و عرضه کنند؛ قطعاً اگر کارخانجات داخلی همت کنند، نوسازی ناوگان باری جادهای با تولیدات داخل به سرعت محقق میشود. وزیر راهوشهرسازی اظهار کرد: با این راندمانی که کارخانجات سازنده کامیون در کشور دارند، در چند سال اخیر کمکاری در این حوزه مشاهده کردهایم. وی درباره تأمین کامیونها از محل سازندگان داخلی، اظهار داشت: هنوز سازندگان داخلی کامیونی به ما تحویل ندادهاند. وزیر راهوشهرسازی، تصریح کرد: امیدواریم تحول صنایع خودروساز آن گونه که به ما وعده دادهاند، محقق شود تا با راندمانی بالا در یک برنامه حداکثر پنج ساله و با نگاه مطلوب سه ساله، ۵۵ هزار دستگاه ناوگان کامیونی فرسوده را با ترکیبی از کامیونهای تولید داخل و کامیونهای وارداتی با عمر سه سال نوسازی کنیم.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.