ادارات شهرستان طرح‌های خود را به پیمانکار بومی بسپارند

نماینده کاشان و آران ‌و بیدگل در مجلس ادارات شهرستان طرح‌های خود را به پیمانکار بومی بسپارند سید‌جواد ساداتی‌نژاد گفت: ادارات و نهادهای دولتی شهرستان باید به خاطر شرایط خاص اقتصادی، پیمانکاری‌های خود را به پیمانکاران بومی واگذار کنند تا جوانان همین منطقه از مزایای اشتغال و اجرای این طرح‌ها بهره‌مند شوند. به گزارش سایت […]

نماینده کاشان و آران ‌و بیدگل در مجلس

ادارات شهرستان طرح‌های خود را به پیمانکار بومی بسپارند

سید‌جواد ساداتی‌نژاد گفت: ادارات و نهادهای دولتی شهرستان باید به خاطر شرایط خاص اقتصادی، پیمانکاری‌های خود را به پیمانکاران بومی واگذار کنند تا جوانان همین منطقه از مزایای اشتغال و اجرای این طرح‌ها بهره‌مند شوند.

به گزارش سایت راه‌دانا، نماینده کاشان و آران ‌و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار سال و تأکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی گفت: اصلی‌‌ترین وظیفه حال حاضر مسؤولان اهمیت دادن به صنعت و تولید است.

وی حمایت از صنعت را موجب رونق بخشیدن به اشتغال عنوان ‌کرد و افزود: ما باید هوای صنعت را داشته باشیم و دلیل آن هم ایجاد اشتغال و رونق تولید داخل است.

ساداتی‌نژاد با بیان این‌که ما در برهه زمانی حساسی هستیم و صنعت ما بسیار نحیف و ضعیف شده است، تأکید ‌کرد: ادارات ما نباید در زمینه صنعت سختگیری کنند و کارخانه‌ای را صرفاً برای عدم پرداخت پول آب، برق، گاز و مالیات تعطیل کنند.

نماینده کاشان و آران و بیدگل به وضعیت واحدهای صنعتی آران ‌و بیدگل اشاره کرد و اظهار کرد: ادارات و نهادهای دولتی شهرستان باید به خاطر شرایط خاص اقتصادی، پیمانکاری‌های خود را به پیمانکاران بومی واگذار کنند تا جوانان همین منطقه از مزایای اشتغال و اجرای این طرح‌ها بهره‌مند شوند.

 

وی در پایان وظیفه‌ نهادهای دولتی برای حمایت از تولید را یادآور شد و تأکید کرد: امسال ادارات و نهادهای دولتی نهایت همکاری و تعامل در زمینه کمک به صنعتگران را داشته باشند تا صنعت ما به جایگاه واقعی خود برسد.