طرح سؤال ۱۱ نماینده مجلس از وزیر نیرو در کمیسیون کشاورزی مجلس

طرح سؤال ۱۱ نماینده مجلس از وزیر نیرو در کمیسیون کشاورزی مجلس سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، از طرح سؤال ۱۱ نماینده مجلس از وزیر نیرو در جلسه کمیسیون کشاورزی خبر داد و گفت: بعضی نمایندگان برای حل مشکلات مردم به وزارت خانه نیرو وقت دادند و بعضی دیگر سؤال خود را به صحن علنی ارجاع […]

طرح سؤال ۱۱ نماینده مجلس از وزیر نیرو در کمیسیون کشاورزی مجلس

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، از طرح سؤال ۱۱ نماینده مجلس از وزیر نیرو در جلسه کمیسیون کشاورزی خبر داد و گفت: بعضی نمایندگان برای حل مشکلات مردم به وزارت خانه نیرو وقت دادند و بعضی دیگر سؤال خود را به صحن علنی ارجاع خواهند داد. به گزارش ايسنا،‌ معین‌الدین سعیدی در مورد جلسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای‌اسلامی، ‌گفت: کمیسیون کشاورزی امروز دو موضع را بررسی کرد. اول، جلسه با اعضای نظام صنفی کشاورزی و دوم، طرح سؤال از وزیر نیرو. سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: نظام صنفی یک نهاد جامع متشکل از گروه‌های مختلف حوزه کشاورزی و منابع طبیعی است. این افراد در جلسه مشکلات عمده جامعه کشاورزی را مطرح کردند. در جلسه امروز حضور نمایندگان این عزیزان در جلسات کمیسیون کشاورزی مصوب شد.

سعیدی؛ در مورد طرح سؤال از وزیر نیرو گفت: وزیر نیرو و معاونینش در جلسه امروز کمیسیون کشاورزی حضور داشتند و به سؤالات ۱۱نماینده مجلس پاسخ دادند. محور کلی سؤالات چالش حوزه آب بود. یک نماینده سؤالی در مورد مشکلات آب کشاورزی دشت خوزستان مطرح کرد. بنده هم سؤالی درخصوص اجرای تکالیف قانون برنامه ششم توسعه در زمینه آب‌شیرینکن‌ها و مشکلات آب شرب جنوب کشور ارائه کردم. نمایندگان دیگری بودند که سؤالات مرتبط با وزارتخانه مذکور پرسیدند. وی در مورد نتیجه طرح سؤال از وزیر نیرو، گفت: بعضی نمایندگان برای حل مشکلات مردم به وزارت خانه نیرو وقت دادند و بعضی از نمایندگان که از پاسخ‌های مقام‌های مسؤول قانع نشدند، سؤالات خود را به صحن علنی مجلس ارجاع خواهند داد.