دسترسی ٨٥ درصدی جمعیت روستایی به خدمات پست‌بانک ایران

دسترسی ٨٥ درصدی جمعیت روستایی به خدمات پست‌بانک ایران ‎‎دکتربهزاد شیری؛ مدیرعامل پست‌بانک ایران، در آیین بهره‌برداری از ۱۱۰ باجه بانکی روستایی این بانک که به‌صورت آنلاین برگزار شد، گفت: خرسندیم که توانسته‌ایم مسؤولیت اجتماعی و توسعه خدماتی و بانکی خود را در جوامع روستایی و مناطق کم برخوردار از نظر کمی‌و کیفی گسترش دهیم. […]

دسترسی ٨٥ درصدی جمعیت روستایی به خدمات پست‌بانک ایران

‎‎دکتربهزاد شیری؛ مدیرعامل پست‌بانک ایران، در آیین بهره‌برداری از ۱۱۰ باجه بانکی روستایی این بانک که به‌صورت آنلاین برگزار شد، گفت: خرسندیم که توانسته‌ایم مسؤولیت اجتماعی و توسعه خدماتی و بانکی خود را در جوامع روستایی و مناطق کم برخوردار از نظر کمی‌و کیفی گسترش دهیم. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی‌پست‌بانک ایران، وی ضمن قدردانی از مدیران استانی و مناطق تهران و مسؤولان محلی در آیین مذکور اظهار داشت: در حال‌حاضر از لحاظ کمی‌۴۹درصد روستاییان نزد پست‌بانک حساب دارند و از لحاظ کیفی نیز توانسته‌ایم هفت‌خدمت بانکی که در سنوات گذشته به روستاییان ارائه می‌کردیم را امروزه به ۳۳ خدمت در باجه‌های بانکی روستایی ارتقاء دهیم. وی تصریح کرد: امروز با اتصال این باجه‌ها به شبکه بانکی حدود ٢٥ درصد جمعیت روستایی به‌صورت مستقیم و ٨٥درصد جمعیت روستایی به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم به خدمات بانکی و پولی پست‌بانک ایران دسترسی دارند. اتصال آنلاین با روستای شورکنده شهرستان ارومیه تصریح کرد: ارائه خدمت در مناطق روستایی و کم برخوردار با محدودیت‌های خاصی از جمله ضعف امکانات زیرساختی مواجه است که این مهم ارائه خدمات بانکی به روستاییان را با محدودیت مواجه می‌کند و علی‌رغم اینها برنامه‌های توسعه ای بانک در مناطق روستایی و کم برخوردار بی‌وقفه انجام می‌شود. مدیرعامل افزود: خوشبختانه توانسته‌ایم به‌عنوان بانک پیشگام در اقتصاد دیجیتال، انتخاب اول مشتریان مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته، مسؤولیت اجتماعی و رسالت خود را در این مناطق به‌نحو احسن انجام دهیم و انشاا… در آینده نزدیک هیچ روستایی نداشته باشیم که از خدمات این بانک بی‌بهره باشد.