پایان اعتبار کارت‌های ۲۰هزار ریالی تلفن همگانی

پایان اعتبار کارت‌های ۲۰هزار ریالی تلفن همگانی کارت‌های اعتباری ۲۰هزار ریالی تلفن همگانی تا پایان شهریور ماه سال جاری معتبر است. به گزارش ایسنا، محمدرضابیدخام، سخنگوی شرکت مخابرات استان تهران گفت: کارت‌های اعتباری ۲۰هزار ریالی تلفن همگانی که در سال‌های ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۴ توزیع شده است، تا پایان شهریور ماه سال ۱۳۹۵ اعتبار خواهد داشت. […]

پایان اعتبار کارت‌های ۲۰هزار ریالی تلفن همگانی

کارت‌های اعتباری ۲۰هزار ریالی تلفن همگانی تا پایان شهریور ماه سال جاری معتبر است.

به گزارش ایسنا، محمدرضابیدخام، سخنگوی شرکت مخابرات استان تهران گفت: کارت‌های اعتباری ۲۰هزار ریالی تلفن همگانی که در سال‌های ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۴ توزیع شده است، تا پایان شهریور ماه سال ۱۳۹۵ اعتبار خواهد داشت.

وی با بیان این مطلب که تمامی کارت‌های ۲۰هزار ریالی توزیع شده در سال‌های ۱۳۹۲ و قبل از آن مسدود و غیرفعال است گفت: از مهرماه امسال کارت‌های اعتباری ۲۰هزار ریالی مسدود می‌شود و دیگر امکان استفاده از آن‌‌ها در شبکه تلفن‌های همگانی وجود نخواهد داشت.

 

وی با اشاره به این‌که شهروندان می‌بایست با رعایت مسایل امنیتی به مدت زمان انقضا استفاده از کارت تلفن توجه نمایند گفت: کارت‌های اعتباری به مبلغ ۵۰ هزار ریالی که پیش از این در اختیار شهروندان قرار گرفته است همچنان دارای اعتبار است.