مشتری مداری بانک صادرات نشان زرین گرفت

مشتری مداری بانک صادرات نشان زرین گرفت هیأت داوران دومین همایش ملی کیفیت به پاس اهتمام ویژه بانک صادرات به مقوله مشتری‌مداری و براساس ارزیابی‌های انجام شده تندیس زرین کیفیت برتر در کسب رضایت مشتری را به این بانک اعطا کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده، در همایش ملی کیفیت افزون بر ۱۰۰ شرکت برتر داخلی در […]

مشتری مداری بانک صادرات نشان زرین گرفت

هیأت داوران دومین همایش ملی کیفیت به پاس اهتمام ویژه بانک صادرات به مقوله مشتری‌مداری و براساس ارزیابی‌های انجام شده تندیس زرین کیفیت برتر در کسب رضایت مشتری را به این بانک اعطا کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، در همایش ملی کیفیت افزون بر ۱۰۰ شرکت برتر داخلی در محل مرکز همایش‌های صدا و سیمای ج.ا.ا. برگزار شد که در آیینی ویژه تندیس زرین برتر کیفیت در کسب رضایتمندی مشتری توسط معاون وزارت معدن، صنعت و تجارت به بانک صادرات ایران اعطا شد.

 

کسب این افتخار در پی ارایه مستندات مستدل از عملکرد بارز بانک متبوع در راستای ارتقابخشی به کیفیت و کمیت خدمات به مشتریان و پیشتازی این بانک در متغیر‌‌ها و شاخص‌های مرتبط با مشتری‌مداری صورت پذیرفت.