تأیید کیفیت تولید تراورس‌های بتنی از دانشگاه مونیخ آلمان

تأیید کیفیت تولید تراورس‌های بتنی از دانشگاه مونیخ آلمان شرکت تراورس نمونه آخرین محصولات تولیدی خود را به منظور اطمینان بخشی بیش‌تر به مشتریان، به دانشگاه مونیخ آلمان ارسال کرد. شرکت تراورس با توجه به نتایج آزمایشات استاتیکی و دینامیکی صورت گرفته از سوی دانشگاه مونیخ آلمان مورد تأیید و مطابق با استاندارد EN13230-2 شناخته […]

تأیید کیفیت تولید تراورس‌های بتنی از دانشگاه مونیخ آلمان

شرکت تراورس نمونه آخرین محصولات تولیدی خود را به منظور اطمینان بخشی بیش‌تر به مشتریان، به دانشگاه مونیخ آلمان ارسال کرد.

شرکت تراورس با توجه به نتایج آزمایشات استاتیکی و دینامیکی صورت گرفته از سوی دانشگاه مونیخ آلمان مورد تأیید و مطابق با استاندارد EN13230-2 شناخته شد.

که یکی از معتبر‌‌ترین مراجع جهانی در خصوص تطبیق استانداردهای بین‌المللی به شمار می‌رود، ارسال کرده است

به گزارش تین‌نیوز، شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌آهن (تراورس)، اولین و بزرگ‌‌ترین پیمانکار مستقل بخش‌خصوصی فعال در صنعت ریلی ایران و خاور میانه تلقی می‌شود.

 

این اقدام شرکت تراورس در راستای ضرورت‌های پیش‌روی کشور در خصوص توسعه کمی ‌و کیفی و همچنین ارتقای ایمنی و سرعت سیر قطار‌‌ها و برنامه‌ریزی‌های ابلاغی از سوی کارفرمایان محترم و همچنین تداوم استقرار سیستم‌های مدیریتی مستقر در شرکت من‌جمله EFQM، HSE، ISO و… انجام شد که در نهایت با توجه به نتایج آزمایشات استاتیکی و دینامیکی صورت گرفته، مورد تأیید و مطابق با استاندارد EN13230-2 شناخته شد.