پالایشگاه خانگیران به عنوان شرکت‌کننده برتر انتخاب شد

از سوی ستاد برگزاری پنجمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی مشهد پالایشگاه خانگیران به عنوان شرکت‌کننده برتر انتخاب شد شرکت پالایش گاز شهیدهاشمی‌نژاد با حضور در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی توانست عنوان شرکت کننده برتر را از آن خود کند. به گزارش مناقصه مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز […]

از سوی ستاد برگزاری پنجمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی مشهد

پالایشگاه خانگیران به عنوان شرکت‌کننده برتر انتخاب شد

شرکت پالایش گاز شهیدهاشمی‌نژاد با حضور در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی توانست عنوان شرکت کننده برتر را از آن خود کند.

به گزارش مناقصه مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، این نمایشگاه با هدف معرفی صنعت نفت و گاز استان خراسان رضوی در سطح ملی، معرفی جایگاه شرکت‌های داخلی استان در حوزه خدمات فنی و پالایش گاز، و با حضور سازندگان تجهیزات، شرکت‌های ترانزیت مواد نفتی و محصولات پتروشیمی در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد.

این خبر حاکیست: در این نمایشگاه که به مدت ۴ روز در سالن عطار نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر شده بود، محصولات و دستاوردهای ۵۰ شرکت داخلی حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و ۳ شرکت خارجی به نمایش در آمد.

 

این خبر می‌افزاید: از سوی ستاد برگزاری پنجمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی مشهد، شرکت پالایش گاز شهیدهاشمی‌نژاد عنوان غرفه آرایی نمونه و جاذبه برتر نمایشگاهی را از آن خود کرد و لوح تقدیر نمایشگاه را دریافت کرد.