۳۲۱۴ مناقصه – شركت توزيع نيروي برق استان زنجان- خريد انواع تابلو فشار ضعيف

آگهي مناقصه عمومي دو مرحله‌اي به همراه ارزيابي كيفي(فشرده)(نوبت اول) موضوع مناقصه: خريد انواع تابلو فشار ضعيف اندازه گيري به شماره ۰۴-۱۴۰۰ شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: ۲۰۰۰۰۰۵۰۷۱۰۰۰۰۰۱ رديف شرح كالا كد كالا تعداد(دستگاه) مبلغ سپرده شركت درمناقصه(ريال) ۱ تابلو اندازه گيري ۵۰ آمپر ۶۶۷۰۱۰۴۰۳ ۳ ۳٫۶۸۵٫۲۹۰٫۰۰۰ ۲ تابلو اندازه گيري ۷۵ آمپر ۶۶۷۰۱۰۵۰۰ […]

آگهي مناقصه عمومي دو مرحله‌اي به همراه ارزيابي كيفي(فشرده)(نوبت اول)

موضوع مناقصه: خريد انواع تابلو فشار ضعيف اندازه گيري به شماره ۰۴-۱۴۰۰

شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: ۲۰۰۰۰۰۵۰۷۱۰۰۰۰۰۱

رديف

شرح كالا

كد كالا

تعداد(دستگاه)

مبلغ سپرده شركت درمناقصه(ريال)

۱

تابلو اندازه گيري ۵۰ آمپر

۶۶۷۰۱۰۴۰۳

۳

۳٫۶۸۵٫۲۹۰٫۰۰۰

۲

تابلو اندازه گيري ۷۵ آمپر

۶۶۷۰۱۰۵۰۰

۱۱۵

۳

تابلو اندازه گيري ۱۰۰ آمپر

۶۶۷۰۱۳۸۰۱

۲۳۱

۴

تابلو اندازه گيري ۱۵۰ آمپر

۶۶۷۰۱۲۳۰۹

۲۴۵

۵

تابلو اندازه گيري ۲۰۰ آمپر

۶۶۷۰۱۰۹۰۰

۱۰۷

۶

تابلو اندازه گيري ۲۵۰ آمپر

۶۶۷۰۱۱۰۰۰

۲۵

۷

تابلو اندازه گيري ۳۰۰ آمپر

۶۶۷۰۱۳۷۰۴

۱

۸

تابلو اندازه گيري ۴۰۰ آمپر

۶۶۷۰۱۴۱۰۷

۳

 ساير اطلاعات و جزئيات در اسناد ارزيابي كيفي و مناقصه درج گرديده است.

كليه مراحل مناقصه شامل ثبت ،خريد اسناد مناقصه و ارزيابي كيفي، دريافت و ارسال پاكت‌ها و ارایه پيشنهاد قيمت از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت”ستاد” به آدرس (www.setadiran.ir)  برگزاري مي‌گردد و ارسال اسناد به صورت فيزيكي در موعد مقرر الزامي است.

 مهلت فروش اسناد: از تاريخ ۲۱/۰۱/۱۴۰۰ تا ۲۸/۰۲/۱۴۰۰ به مدت ۸ روز از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت “ستاد”

نوع سپرده شركت در مناقصه(فرآيند ارجاع كار) و زمان و تحويل آن: نوع سپرده به صورت مشروح در اسناد مناقصه اشاره گرديده كه مناقصه‌گران محترم مي‌بايست ضمن بارگذاري تصوير سپرده شركت در مناقصه در سامانه تداركات الكترونيكي دولت “ستاد” اصل سپرده را در تاريخ مقرر به صورت فيزيكي ارایه نمايند. عدم ارایه به موقع موجب رد مناقصه‌گر خواهد شد.

به پيشنهادهاي فاقد امضاء، فاقد سپرده، مشروط، مخدوش و يا كمتر از ميزان سپرده مقرر، چك شخصي و نظايرآن و پيشنهاداتي كه بعد از مدت مقرر ارایه گردد، ترتيب اثر داده نخواهد شد.

مهلت بارگذاري و بازگشايي و ارسال اسناد مناقصه: مهلت بارگذاري اسناد مناقصه و ارزيابي كيفي در سامانه تداركات الكترونيكي دولت “ستاد” تا ساعت ۱۰:۰۰ مورخ  ۱۱/۰۲/۱۴۰۰ مي‌باشد و بازگشايي پاكات در صورت اخذ حداقل امتياز ارزيابي كيفي رأس ساعت ۱۲:۰۰ مورخ ۱۳/۰۲/۱۴۰۰ در سالن كنفرانس شماره ۳ شركت توزيع زنجان خواهد بود.

لازم به ذكر است ضمن بارگذاري اسناد ارزيابي كيفي و پاكات (الف و ب و ج) در سامانه ستاد، پيشنهاددهندگان مي‌بايست پاكات مشروح را نيز به صورت فيزيكي و مهر و موم شده تا ساعت ۱۱:۰۰ مورخ ۱۱/۰۲/۱۴۰۰ به آدرس اشاره شده مناقصه‌گزار ارایه يا ارسال گردد در غير اين صورت به پيشنهادات وارده ترتيب اثرداده نخواهد شد و پاكات آنان رد مي‌گردد.

شرايط متقاضيان جهت شركت در مناقصه: كليه توليد كنندگان كه داراي تأييد صلاحيت شركت توانير در زمينه تابلوهاي فشارضعيف اندازه گيري مي‌باشند و نمايندگي‌هاي مجاز اين شركت‌ها با ارایه مدارك مثبته تكميل و ارایه گردد و در ارزيابي كيفي اين مناقصه حداقل امتيار ۶۰  از ۱۰۰ را كسب كرده باشند پاكت‌هاي اسناد مناقصه آنان بازگشايي خواهد شد.

نام و نشاني شركت مناقصه‌گزار: زنجان، خيابان سعدي شمالي، شركت توزيع نيروي برق استان زنجان، امور تداركات، كدپستي: ۱۳۱۱۱-۴۵۱۳۷  تلفن: ۱۳-۳۳۴۴۰۰۱۱۰۲۴  فكس: ۳۳۴۴۸۵۰۱-۰۲۴ جهت كسب اطلاعات بيشتر با تلفن‌هاي ۳۳۱۵۷۲۷۴-۰۲۴

هزينه درج دو نوبت آگهي روزنامه: بر عهده برنده مناقصه خواهد بود و مناقصه‌گر مي‌بايست مبلغ آن را از اداره قراردادهاي شركت سوال نمايد.(تلفن اداره قرادادها شركت:  ۳۳۱۵۷۲۷۴-۰۲۴)

آگهي مناقصه مشروحه در سايت‌هاي زير نيز قابل مشاهده مي‌باشد:

 (سايت شركت توزيع نيروي برق استان زنجان  www.zedc.ir ) و (www.tavanir.org.ir شبكه اطلاع رساني معاملات توانير) يا (http://iets.mporg.ir پايگاه ملي مناقصات)

شركت توزيع نيروي برق استان زنجان