۳۲۱۴ مناقصه – شرکت توسعه انرژی و نفت نگین آفاق کیش – تامین مارشفون‌های مورد نیاز

آگهی شناسایی سازندگان Marsh Geophone شرکت توسعه انرژی و نفت نگین آفاق کیش در نظر دارد، مارشفون‌های مورد نیاز خود را از طریق سازنده‌گان معتبر داخلی و دارای پروانه ساخت و بهره برداری از وزارت صمت تأمین نماید. متقاضیان واجد شرایط و دارای سابقه مرتبط در این زمینه می‌توانند از روز شنبه مورخ ۲۱/۰۱/۱۴۰۰ لغایت […]

آگهی شناسایی سازندگان Marsh Geophone

شرکت توسعه انرژی و نفت نگین آفاق کیش در نظر دارد، مارشفون‌های مورد نیاز خود را از طریق سازنده‌گان معتبر داخلی و دارای پروانه ساخت و بهره برداری از وزارت صمت تأمین نماید.

متقاضیان واجد شرایط و دارای سابقه مرتبط در این زمینه می‌توانند از روز شنبه مورخ ۲۱/۰۱/۱۴۰۰ لغایت روز دوشنبه مورخ ۲۳/۰۱/۱۴۰۰ با در دست داشتن تقاضای کتبی، مدارک و مستندات ذیل را طی یک لوح فشرده به آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان شفق، ساختمان توحید، طبقه هفتم، مدیریت برنامه‌ریزی شرکت توسعه انرژی و نفت نگین آفاق کیش(تنکو) تحویل نمایند.

۱-پروانه بهره‌برداری ساخت

۲-مدارک شخص حقوقی شامل: اساسنامه، آگهی آخرین تغییرات، صورت‌های مالی و … و مدارک شخص حقیقی شامل مدارک هویتی سازنده و مستندات مجوزهای اخذ شده.

۳-مدارک و مستندات مربوط به تجهیزات و امکانات سازنده

۴-قراردادهای مرتبط و کارهای انجام شده تاکنون در صورت وجود.

لازم به ذکر است شرکت توسعه انرژی و نفت نگین آفاق کیش پس از اسناد متقاضیان و ارزیابی، نسبت به دعوت از سازندگان واجد صلاحیت جهت انجام سایر مراحل اقدام لازم به عمل خواهد آورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۸۸۵۷۶۲۴۰-۰۲۱ داخلی ۱۹۴۱-۱۹۴۲ یا رایانامه Tender@petrotenco.com تماس حاصل فرمایند.