افزایش تولید در ایران‌خودرو/فروش ۳۷ هزار دستگاه خودرو

افزایش تولید در ایران‌خودرو/فروش ۳۷ هزار دستگاه خودرو مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، با بیان اینکه در فروردین امسال با همت جهادگران تولید در ایران‌خودرو و شرکت‌های تأمین‌کننده، بیش از ۲۶ هزار دستگاه خودرو تولید شده، اظهار کرد: تیراژ تولید به تعداد ۱۳هزار و ۴۴۱ دستگاه خودرو از فروردین سال گذشته بیشتر بوده است. وی با […]

افزایش تولید در ایران‌خودرو/فروش ۳۷ هزار دستگاه خودرو

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، با بیان اینکه در فروردین امسال با همت جهادگران تولید در ایران‌خودرو و شرکت‌های تأمین‌کننده، بیش از ۲۶ هزار دستگاه خودرو تولید شده، اظهار کرد: تیراژ تولید به تعداد ۱۳هزار و ۴۴۱ دستگاه خودرو از فروردین سال گذشته بیشتر بوده است. وی با اشاره به هدف‌گذاری تولید ۶۳۰ هزار دستگاه خودرو در سال‌جاری، تصریح کرد: در روز پایانی فروردین‌ماه تعهدات معوق ایران‌خودرو به حدود ۱۱ هزار دستگاه رسیده است که این عدد در پایان فروردین سال گذشته ۱۰۶ هزار دستگاه بوده است. فرشاد مقیمی؛ مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، با اشاره به ادامه اجرای برنامه‌های توسعه‌ای محصولات در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، از آغاز فاز دوم توسعه گیربکس خبر داد و گفت: با به‌ثمر نشستن پروژه گیربکس شش‌سرعته دستی در سال گذشته، امسال گیربکس شش سرعته AMT را به مرحله تولید خواهیم رساند. پروژه‌های توسعه موتورهای فعلی و طراحی موتورهای کم‌مصرف نیز براساس منویات مقام معظم‌رهبری با سرعت بالایی درحال اجراست. وی با بیان این‌که سال گذشته با ارتقای پنج محصول فعلی و به تولید رساندن محصول جدید تارا با تکیه بر توان و دانش سازندگان داخلی گام‌های بلندی در مسیر توسعه صنعت خودروسازی برداشتیم، تأکید کرد: توسعه را با عرضه خودروهای مدرن و روز با قوت بیشتری دنبال خواهیم کرد. مسیر توسعه در ایران‌خودرو کوتاه شده و با همت متخصصان، صنعت خودروی کشور در حال شکوفا شدن است. مقیمی؛ ‌در عین حال به دستاوردهای حوزه حمل‌ونقل عمومی ‌و باری کشور، به عنوان یکی از مطالبات جامعه اشاره کرد و گفت: در سال گذشته تعداد تولید در ایران‌خودرو دیزل نسبت به سال ۹۸ رشد ۶۷ درصدی را تجربه کرد که در این میان سهم خودروهای مونتاژی کاهش قابل ملاحظه‌ای یافته و سهم اصلی تولید متعلق به محصولات با برند داخلی بوده است. وی یادآور شد: ایران‌خودرو در سالی که به نام پشتیبانی و مانع‌زدایی ‌مزین شده، اهداف متعددی را ترسیم کرده که با مساعدت و همکاری تمامی ‌ارکان و نهادهای مرتبط، آن‌ها را به اجرا خواهد گذاشت؛ این شرکت تأمین منافع تمامی‌ذی‌نفعان را هدف قرار داده و برای تحقق آن نیز برنامه و رویکردهای اجرایی مناسبی را تدارک دیده است.