ایران و روسیه پتانسیل بالایی برای توسعه همکاری‌ها دارند

واعظی ایران و روسیه پتانسیل بالایی برای توسعه همکاری‌ها دارند وزیر ارتباطات ایران که به روسیه سفر کرده است گفت، ایران و روسیه پتانسیل بالایی برای توسعه همکاری‌ها در همه زمینه‌ها دارند. به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه اینترنتی تاس، وزیر ارتباطات ایران روز سه شنبه گفت، ایران و روسیه پتانسیل بالایی برای توسعه […]

واعظی

ایران و روسیه پتانسیل بالایی برای توسعه همکاری‌ها دارند

وزیر ارتباطات ایران که به روسیه سفر کرده است گفت، ایران و روسیه پتانسیل بالایی برای توسعه همکاری‌ها در همه زمینه‌ها دارند.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه اینترنتی تاس، وزیر ارتباطات ایران روز سه شنبه گفت، ایران و روسیه پتانسیل بالایی برای توسعه همکاری‌ها در همه زمینه‌ها دارند.

محمود واعظی در دیدار با الکساندر زیلکین، فرماندار منطقه آستاراخان گفت: ما علاقه‌مند به توسعه روابط بین ایران و روسیه هستیم. ما باید برای فراهم کردن زمینه جهت گسترش روابط رژیم روادید را تسهیل کنیم، از شر موانع گمرکی خلاص شویم و بانکداری آنلاین را تسهیل کنیم.

وزیر ارتباطات ایران گفت، وی جنبه‌های مختلف روابط دوجانبه را در گفت وگوهایش در مسکو و آستاراخان مورد بحث قرار خواهد داد. «من شخصاً تلاش خواهم کرد چند مسأله را در مذاکراتی که امروز و فردا در آستاراخان و مسکو دارم حل کنم. یکی از این مسایل ایجاد کریدورهای سبز برای کالاهای ایرانی است. و امیدوارم ما به توافقی در این زمینه دست بیابیم.»

 

واعظی که ریاست مشترک کمیسیون همکاری‌های تجاری و اقتصادی ایران و روسیه را بر عهده دارد، برای اولین بار به آستاراخان سفر کرده است. وی قرار است در یک نشست اقتصادی با عنوان: «روسیهـ ایران: همکاری‌های تجاری، اقتصادی و سرمایه‌گذاری» شرکت کند.