آگهی مناقصه عمومی یک مرحلهای شماره ۲۰/۰۰ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد تعمیرات اتاق عمل مرکز آموزشی درمانی سینا(فرشچیان) را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به کلیه شرکتهایی که دارای ظرفیت کاری آزاد، حداقل رتبه بندی لازم (حداقل پایه ۵ ابنیه- ۵ تأسیسات)، تجربه کاری لازم، […]
آگهی مناقصه عمومی یک مرحلهای
شماره ۲۰/۰۰
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد تعمیرات اتاق عمل مرکز آموزشی درمانی سینا(فرشچیان) را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به کلیه شرکتهایی که دارای ظرفیت کاری آزاد، حداقل رتبه بندی لازم (حداقل پایه ۵ ابنیه- ۵ تأسیسات)، تجربه کاری لازم، گواهینامه صلاحیت ایمنی(HSE)، توان مالی مناسب، کادر مجرب و تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز میباشند واگذار نماید.
کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارایه پیشنهاد مناقصهگران و گشایش پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از مورخ ۲۵/۰۲/۱۴۰۰ لغایت ساعت ۱۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۱/۰۳/۱۴۰۰
مهلت زمانی اعاده پیشنهاد: از مورخ۰۲/۰۳/۱۴۰۰ لغایت ساعت ۱۴:۰۰ روز سهشنبه مورخ۱۱/۰۳/۱۴۰۰
زمان گشایش پاکتها در سامانه: روز چهارشنبه مورخ۱۲/۰۳/۱۴۰۰ساعت ۰۹:۰۰ صبح در دفتر مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه واقع در همدان، چهارراه شریعتی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، ساختمان شماره ۳ تشکیل میگردد.
ردیف
شرح پروژه
حدود برآورد (میلیون ریال)
مبنای برآورد
مبلغ تضمین (میلیون ریال)
مدت اجراء
۱
تعمیرات اتاق عمل مرکز آموزشی درمانی سینا(فرشچیان) شامل عملیات ساختمانی، تأسیسات برقی و مکانیکی مورد نیاز و مطابق با نقشههای اجرایی شماره سامانه ستاد: ۲۰۰۰۰۰۰۲۳۶۲۴
۸۸۶۵
براساس فهرست بهای سال ۱۴۰۰ با اعمال ضرایب (منطقهای، بالاسری(۱٫۴۱) و تجهیز کارگاه و براساس موافقتنامه و شرایط عمومی پیمان)
۴۵۰
۳ ماه
هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه میباشد.
تضمین شرکت در مناقصه: ضمانتنامه بانکی و یا ضمانتنامههای صادر شده از مؤسسات اعتباری غیر بانکی دارای مجوز بانک مرکزی که حداقل سه ماه اعتبار داشته و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان و یا ارایه فیش واریزی وجه نقد به شماره ۱۵۶۶۴۸۹۰۸ بانک رفاه شعبه شریعتی در وجه دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان
تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت (الف) سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) بارگذاری و اصل آن را طبق زمان اعاده پیشنهاد بهآدرس: همدان، چهارراه شریعتی، ابتدای بلوار آیت ا… کاشانی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی،ساختمان شماره ۳، دفتر مدیریت حراست دانشگاه تحویل نمایيد.
توضیح این که اعتبارات مناقصه عمرانی میباشد.
شرکت کنندگان در مناقصه باید جهت دریافت اسناد مناقصه مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال به شماره حساب بانک رفاه۲۱۷۵۲۲۷۱۳۰۰۰۵با شناسه ملی ۱۷۱۷۰۰۰۱۵۳۱۰۰۲۴در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) واریز نمایند.
کد اقتصادی، شناسه ملی و کدپستی دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب ذیل میباشد:
۴۱۱۳۷۶۷۱۶۳۹۱، ۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸، ۶۵۱۷۶۱۹۶۵۳
برگزاری مناقصه صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام میگيرد(کلیه مراحل برگزاری مناقصه شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه و پرداخت تضمین شرکت در مناقصه، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مناقصهگران محترم از این طریق امکانپذیر میباشد.
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر در […]
دیدگاه بسته شده است.