۳۲۴۲ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران – عملیات اجرای خط انتقال به طول ۱۲۶۰ متر به قطر ۱۰۰ الی ۵۰۰ داکتیل

آگهی فراخوان مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی  به شماره۳-۱۴۰۰ نوبت اول شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران در نظر دارد مناقصه عمومی  یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) برگزار نماید.کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه […]

آگهی فراخوان مناقصهعمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی

 به شماره۳-۱۴۰۰

نوبت اول

شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران در نظر دارد مناقصه عمومی  یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) برگزار نماید.کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

 ۱- نام دستگاه مناقصهگزار: شرکت آب وفاضلاب منطقه شش شهر تهران به نمایندگی از شرکت آب و فاضلاب استان تهران

۲- موضوع مناقصه: عملیات اجرای خط انتقال به طول ۱۲۶۰ متر به قطر ۱۰۰ الی ۵۰۰ داکتیل مجتمع شهید تهرانی(هلی کوپترسازی) در محدوده تحت پوشش آبفای منطقه شش شهر تهران.

۳-‌ مهلت خرید و محل دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان شرکت در مناقصه برای دریافت اسناد این مناقصه حداکثرتاساعت ۱۴:۳۰مورخ ۲۸/۰۲/۱۴۰۰ مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب جاری۸۱۸۴۰۲۵۸۶۶۰۰۱بانک سامان شعبه شهرری واریز تا بتوانند اسناد را به صورت الکترونیکی از طریق سامانه ستاد دریافت نمایند.

۴- مبلغ برآورد اولیه مناقصه و محل اعتبار: مبلغ ۲۵٫۰۱۷٫۳۴۸٫۸۰۰ ریال و از محل اعتبارات عمرانی با کد طبقه بندی ۱۵۰۳۰۰۳۰۰۶ وشماره پروژه ۷۰۳۰۱۳

۵-مدت اجرای کار:۶ماه شمسی

۶- شرایط اختصاصی شرکت در مناقصه:

۱-۶-داشتن حداقل رتبه ۵ آب از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی

۲-۶-داشتن گواهینامه تأیید صلاحیت ایمنی از وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعي  الزامی می‌باشد.

۷-مبلغ تضمین شرکت درمناقصه: به میزان ۱٫۲۵۰٫۸۶۷٫۴۴۰ریال می‌باشد که شرکت کنندگان درمناقصه می‌توانند به یکی از طرق ذیل تهیه نمایند:

۱-۷-واريز نقدي مبلغ مذکور به شماره‌حساب ۴۰۰۱۰۵۱۴۰۷۱۴۵۸۸۱ و شماره شبا ۶۴۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۵۱۴۰۷۱۴۵۸۸۱IRبه نام شرکت آب و فاضلاب استان تهران با عنوان تمرکز وجوه سپرده بانک مرکزی  جمهوری اسلامی ایران.

۲-۷-ضمانتنامه بانکی و یا ضمانتنامه‌های صادره از سوی مؤسسات غیر بانکی که دارای مجوز فعالیت از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به مدت اعتباری حداقل سه ماه و قابل تمدید.

۳-۷-ضمانتنامه صادره توسط مؤسسات بیمه‌گر دارای مجوز فعالیت و صدور ضمانتنامه از سوی بیمه مرکزی ایران به مدت اعتباری حداقل سه ماه و قابل تمدید.

۴-۷-اوراق مشارکت بی‌نام تضمین شده بانک‌ها و دولت با قابلیت باز خرید قبل از سررسید(موضوع قانون نحوه انتشار اوراق مشارکت)

۵-۷-وثیقه ملکی معادل هشتاد و پنج درصد ارزش کارشناسی رسمی آن.

۶-۷-ضمانتنامه‌های صادره توسط صندوق‌های ضمانت دولتی که به موجب قانون تأسیس شده یا می‌شوند و طبق اساسنامه فعالیت می‌نمایند.

تضمین مذکور علاوه بر بارگذاری در بخش تعیین شده در سامانه تدارکات الکترونیکي دولت، به صورت اصل در پاکت (الف) درج گردیده و لاک و مهر شده تا آخرین مهلت ارایه پیشنهادات به دفتر قراردادها و امور بازرگانی شرکت آب و فاضلاب منطقه شش تهران تحویل گردد.

۸-مهلت و محل تحویل پیشنهادات:پیشنهاددهندگان باید پیشنهادهای خود را تاساعت۱۴:۳۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۱/۰۳/۱۴۰۰ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) ارایه و بارگذاری نمايند(به صورت الکترونیکی) و همچنین پاکت (الف) را به صورت فیزیکی تحویل دفتر قراردادها و اموربازرگانی شرکت آب و فاضلاب منطقه شش تهران نمایند.

۹-زمان گشایش پاکات ارزیابی کیفی: ساعت ۰۸:۳۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۲/۰۳/۱۴۰۰

۱۰- محل و زمان گشایش پاکات(الف، ب، ج): دفتر ذیحسابی شرکت آب و فاضلاب استان تهران درساعت ۱۲:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۳/۰۳/۱۴۰۰

۱۱-هزینه درج آگهی به عهده دستگاه مناقصه‌گزار می‌باشد.

۱۲-نشانی سایت‌ها: سایت تداركات الکترونیکی دولت: www.setadiran.irسایت ملی مناقصاتwww.iets.mporg.irسایت آب و فاضلاب مهندسی کشور www.nww.ir

سایت آب و فاضلاب منطقه ۶   www.t6ww.tpww.ir

اطلاعات تماس دفاتر ثبت‌نام در سایت سامانه(www.setadiran.ir) بخش ثبت نام /پروفایل تأمین کننده/مناقصه‌گر موجود است. مرکز تماس:۴۱۹۳۴-۰۲۱