انعکاس اقدامات به ذینفعان کلیدی در اولویت روابطعمومی مدیرعامل بانک صادرات ایران، در دیدار با کارکنان ادارهکل روابطعمومی این بانک، شناسایی ذینفعان کلیدی سازمان و تشریح اقدامات بانک برای آنها را از وظایف و اولویتهای روابطعمومی عنوان کرد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک صادرات ایران، حجتا…صیدی؛ در این دیدار که به مناسبت […]
انعکاس اقدامات به ذینفعان کلیدی در اولویت روابطعمومی
مدیرعامل بانک صادرات ایران، در دیدار با کارکنان ادارهکل روابطعمومی این بانک، شناسایی ذینفعان کلیدی سازمان و تشریح اقدامات بانک برای آنها را از وظایف و اولویتهای روابطعمومی عنوان کرد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک صادرات ایران، حجتا…صیدی؛ در این دیدار که به مناسبت آغاز هفته ارتباطات و روابطعمومی انجام شد، گفت: فعالیت در روابطعمومی از آنجایی که باید ذینفعان کلیدی سازمان را شناسایی و ارتباط با آنها را حفظ کرد، کار دشواری است. وی افزود: فکرکردن به نیازها، دغدغهها، علایق و رابطه آنها با سازمان اقدامی ضروری است که باید برای حل و رفع آنها تلاش کرد. ضمن اینکه نفع همیشه نفع مادی ارزیابی نمیشود. صیدی با بیان اینکه بانک ذینفعان مختلف با سلایق متفاوتی دارد، ابراز کرد: مشتری صاحبحساب و سپردهگذار و مشتری تسهیلاتی، بخشی از ذینفعان بانک هستند که با هم فرق دارند و علایق آنها با هم متفاوت است. صیدی سهامداران را بخش مهم دیگری از ذینفعان بانک دانست و افزود: سهامداران نیز انتظارات به حقی دارند که باید مدنظر قرار گیرد. از اینرو تشریح مجموعه اقدامات بانک به زبان هر ذینفع کار بسیار سختی است که روابطعمومی بانک صادرات ایران در این مورد موفق عمل کرده است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.