۳۲۴۹ مناقصه – دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران – واگذاری خودرو سواری

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران در نظر دارد از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به واگذاری خودرو سواری شبکه بهداشت و درمان شهرری، خرید یک دستگاه کروماتوگرافی مایع به همراه دتکتور فرابنفش و تأمین نیروی انسانی خوابگاه‌های خودگردان معاونت دانشجویی اقدام نماید. از متقاضیانی که […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران در نظر دارد از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به واگذاری خودرو سواری شبکه بهداشت و درمان شهرری، خرید یک دستگاه کروماتوگرافی مایع به همراه دتکتور فرابنفش و تأمین نیروی انسانی خوابگاه‌های خودگردان معاونت دانشجویی اقدام نماید. از متقاضیانی که آمادگی شرکت در مناقصه را دارند دعوت به عمل می‌آید جهت دریافت اسناد و تحویل پیشنهاد طبق برنامه زمان بندی ذیل جهت دریافت اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) اقدام و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را، شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و به صورت فایل Pdf در زمان مقرر در سامانه درج نمایند. در ضمن یادآور می‌شود کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارایه پیشنهادات و گشایش پاکات از طریق سامانه مذکور انجام خواهد شد.

مهلت زمانی دریافت اسناد:۰۳/۰۳/۱۴۰۰ لغایت ۰۹/۰۳/۱۴۰۰

مهلت ارایه پیشنهادات:۲۳/۰۳/۱۴۰۰

زمان گشایش پاکات:ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ۲۴/۰۳/۱۴۰۰ در محل: ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران، طبقه همکف، سالن G6

تذکر: کلیه اسناد باید در سه پاکت «الف» و «ب»و «ج» در سامانه ستاد بارگذاری گردد در ضمن به منظور تطبیق ضمانتنامه یا فیش واریزی بارگذاری شده بایستی اصل آن را در مهلت زمانی ارایه پیشنهادها به آدرس درج شده تحویل نمایید.

تذكر: سپرده قابل‌قبول براي شركت در مناقصه واريز وجه نقد يا ضمانتنامه بانكي معتبر با مهلت حداقل ۳ ماه اعتبار مي‌باشد.

 

مديريت نظارت و توسعه امور عمومي

دانشگاه علوم پزشكي

و خدمات بهداشتي‌درماني تهران