۳۲۴۹ مناقصه – اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ورامین و پیشوا – واگذاری به اجاره عرصه و اعیان یک باب مغازه ، واگذاری به اجاره عرصه و اعیان یک دستگاه کانکس

خلاصه آگهی مزایده اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ورامین و پیشوا به عنوان متصدی موقوفات و بقاع متبرکه ذیل در نظر دارد املاک مشروحه ذیل را ازطریق مزایده کتبی به اجاره واگذار نماید. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ ۱۸/۰۳/۱۴۰۰ به اداره اوقاف و امور خیریه ورامین […]

خلاصه آگهی مزایده

اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ورامین و پیشوا به عنوان متصدی موقوفات و بقاع متبرکه ذیل در نظر دارد املاک مشروحه ذیل را ازطریق مزایده کتبی به اجاره واگذار نماید. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ ۱۸/۰۳/۱۴۰۰ به اداره اوقاف و امور خیریه ورامین واقع در مجتمع ادارات جنب بنیاد شهید مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن ۳۶۲۴۴۱۵۱-۰۲۱ (واحد اجارات) تماس حاصل نمایند:

۱-مزایده نوبت اول: واگذاری به اجاره عرصه و اعیان یک باب مغازه از رقبات موقوفه عزیزاله میری واقع در ورامین، میدان امام حسین(ع)،خیابان شهید قندی، روبروی تالار بهاران، ساختمان احسان، طبقه همکف.

۲-مزایده نوبت اول: واگذاری به اجاره عرصه و اعیان یک دستگاه کانکس از رقبات بقعه متبرکه امامزاده عبدا…(ع) واقع در ورامین، جاده قم-گرمسار، روستای عسگرآباد.

۳-مزایده نوبت اول: واگذاری به اجاره عرصه و اعیان یک واحد آپارتمان مسکونی از رقبات موقوفه اعظم یگانه واقع در ورامین، پیشوا، نقش جهان، فاز یک، سروستان اول، پلاک ۱۱، طبقه دوم.

۴-مزایده نوبت دوم: واگذاری به اجاره عرصه و اعیان یک دستگاه ساختمان همکف و یک دستگاه زیرزمین جهت استفاده تالار و صنوف دیگر از رقبات بقعه متبرکه امامزاده طاهر مطهر(ع) واقع در ورامین، خیرآباد، خیابان شهید زواره، بلوار امامزاده.