۶ میلیون و ۳۰۰ هزار معامله در بورس تهران

از ابتدای سال تا پایان هفته اول مرداد ماه صورت گرفت ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار معامله در بورس تهران در پایان معاملات هفته منتهی به ۶ مرداد ماه ۹۵، شاخص کل با ۲٫۳درصد افزایش روبرو شد. به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط عمومی بورس تهران، در پایان معاملات هفته منتهی به ۶ مرداد ماه ۹۵، […]

از ابتدای سال تا پایان هفته اول مرداد ماه صورت گرفت

۶ میلیون و ۳۰۰ هزار معامله در بورس تهران

در پایان معاملات هفته منتهی به ۶ مرداد ماه ۹۵، شاخص کل با ۲٫۳درصد افزایش روبرو شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط عمومی بورس تهران، در پایان معاملات هفته منتهی به ۶ مرداد ماه ۹۵، شاخص کل با ۱۷۱۲ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۷۶۲۲۵ واحد رسید.

شاخص بازار اول با ۱۶۵۲ واحد افزایش به رقم ۵۳۷۷۰ واحد بالغ گردید و شاخص بازار دوم با ۱۰۸۶ واحد افزایش عدد ۱۶۴۱۷۱ واحد را تجربه کرد و به ترتیب با ۲٫۲ درصد و ۰٫۷ درصد افزایش نسبت به هفته قبل مواجه شدند.

در ۵ روز کاری این هفته ارزش کل معاملات سهام و حق تقدم به ۸۵۲۳ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل با ۱۰ درصد کاهش یافته است.

در ضمن تعداد ۳۸۹۷ میلیون سهم و حق تقدم در ۲۸۹ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب با ۱۳ درصد کاهش و ۵ درصد کاهش را نسبت به هفته گذشته تجربه کرد.

 براین اساس، تعداد ۱۲۲۰۰۴۴ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۱۲۸۲ میلیارد ریال معامله شد که به ترتیب ۲۰ درصد و ۱۷ درصد کاهش نسبت به هفته گذشته را نشان می‌دهد.

 

طی هفته جاری فلزات اساسی با ۱۰٫۴۹درصد، استخراج زغال‌سنگ با ۹٫۲۵درصد، سایر واسطه‌گری‌های مالی با ۷٫۸۰ درصد، فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای با ۶٫۸۹ درصد، قندوشکر با ۶٫۱۱ درصد و بیمه و صندوق بازنشستگی به جزتأمین اجتماعی با ۵٫۵۱ درصد بیش‌ترین تغییر مثبت در شاخص را نسبت به سایر گروه‌ها به خود اختصاص دادند.