مزایای طرح راه رفاه برای مشتریان بانک رفاه بانک رفاه کارگران در راستای پیاده سازی استراتژی مشتری محوری، ایجاد محیط صمیمی برای اعضا، شناسایی نیازهای مشتریان، ارتقای کیفیت خدمات الکترونیکی و تسهیل آن نسبت به راهاندازی طرح «راه رفاه» باشگاه مشتریان اقدام کرده است. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک رفاه، ارائه خدمات […]
مزایای طرح راه رفاه برای مشتریان بانک رفاه
بانک رفاه کارگران در راستای پیاده سازی استراتژی مشتری محوری، ایجاد محیط صمیمی برای اعضا، شناسایی نیازهای مشتریان، ارتقای کیفیت خدمات الکترونیکی و تسهیل آن نسبت به راهاندازی طرح «راه رفاه» باشگاه مشتریان اقدام کرده است. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک رفاه، ارائه خدمات الکترونیک به مشتریان در روزهایی که بسیاری از افراد بهدلیل همهگیری کرونا در خانه حضور دارند، میتواند یکی از خدمات ویژه برای مشتریان بانکها باشد. گسترش بانکداری الکترونیک یکی از موضوعاتی است که باید در دستور کار بانکها قرار گیرد تا از صرف هزینههای اضافی هم به بانک و هم به مشتریان جلوگیری شود. بانک رفاه کارگران در راستای پیادهسازی استراتژی مشتری محوری، ایجاد محیط صمیمی برای اعضا، شناسایی نیازهای مشتریان، ارتقای کیفیت خدمات الکترونیکی و تسهیل آن نسبت به راهاندازی طرح «راه رفاه» باشگاه مشتریان اقدام کرده است. تمامی مشتریان حقیقی که در بانک رفاه کارگران حساب دارند، میتوانند پس از تعریف شماره تلفن همراه خود در شعب این بانک از طریق وارد کردن کد ملی و تأیید شماره تلفن همراه در سایت باشگاه ثبتنام کرده و وارد حساب کاربری خود شوند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.