انتشار گزارش شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای شهری مرکز آمار شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای شهری کشور در تیرماه ۹۵ را منتشر کرد که شاخص گروه عمده «خوراکیها» در ماه مورد بررسی به عدد ۲۶۴٫۶ رسید که نسبت به ماه قبل ۲٫۸ درصد افزایش داشته است. به گزارش مناقصهمزایده به نقل […]
انتشار گزارش شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای شهری
مرکز آمار شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای شهری کشور در تیرماه ۹۵ را منتشر کرد که شاخص گروه عمده «خوراکیها» در ماه مورد بررسی به عدد ۲۶۴٫۶ رسید که نسبت به ماه قبل ۲٫۸ درصد افزایش داشته است.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از مرکز آمار ایران، شاخص کل (برمبنای ۱۳۹۰=۱۰۰) در تیرماه سال ۱۳۹۵ عدد ۲۲۷٫۸ را نشان میدهد که نسبت به ماه قبل ۱٫۶ درصد افزایش داشته است. افزایش شاخص کل نسبت به ماه مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) ۶٫۵ درصد میباشد که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل (۶٫۱) افزایش یافته است. درصد تغییرات شاخص کل (نرخ تورم شهری) در ۱۲ ماه منتهی به تیرماه سال ۹۵ نسبت به دوره مشابه سال قبل ۹٫۰ درصد است که نسبت به همین اطلاع در خردادماه ۱۳۹۵ (۹٫۵) کاهش یافته است.
شاخص گروه عمده «خوراکیها» در ماه مورد بررسی به عدد ۲۶۴٫۶ رسید که نسبت به ماه قبل ۲٫۸ درصد افزایش داشته است. شاخص گروه اصلی «خوراکیها» نسبت به ماه مشابه سال قبل ۵٫۸ درصد افزایش نشان میدهد و نرخ تورم ۱۲ ماهه این گروه ۶٫۹ درصد است. شاخص گروه عمده «خوراکیها» نسبت به ماه مشابه سال قبل ۵٫۸ درصد افزایش نشان میدهد و نرخ تورم ۱۲ ماهه این گروه ۶٫۹ درصد است. شاخص گروه عمده «خوراکیها، آشامیدنیها و دخانیات» نسبت به ماه مشابه سال قبل ۶٫۱ درصد افزایش نشان میدهد و درصد تغییرات این گروه در ۱۲ ماه منتهی به تیرماه ۱۳۹۵ نسبت به دوره مشابه سال قبل ۶٫۹ درصد است که نسبت به همین اطلاع در خردادماه ۱۳۹۵ (۷٫۵) کاهش داشته است.
شاخص گروه عمده «کالاهای غیرخوراکی و خدمات» در تیرماه ۱۳۹۵ به رقم ۲۱۴٫۴ رسید که نسبت به ماه قبل ۱٫۲ درصد افزایش داشته است. میزان افزایش شاخص گروه عمده «کالاهای غیرخوراکی و خدمات» نسبت به ماه مشابه سال قبل ۶٫۷ درصد بوده است و نرخ تورم ۱۲ ماه منتهی به تیرماه ۱۳۹۵ نسبت به دوره مشابه سال قبل این گروه ۹٫۹ درصد است که نسبت به تورم ۱۲ ماهه منتهی به خردادماه ۱۳۹۵ (۱۰٫۴) کاهش یافته است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.